Andersffs Skrivet 6 September 2007 Rapport Dela Skrivet 6 September 2007 Här är ngra filer som är grundkurs & mål för första året på gymnasiet. Ni får INTE kopiera, endast skaffa inspiration & kunskap. Det är endast HTML grunden med 2 uppgifter. Webbdesign.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 6 September 2007 Rapport Dela Skrivet 6 September 2007 Aha. Mycket trevligt! Antar att det är ämnet Webdesign A som de gäller för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 6 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 September 2007 Aha. Mycket trevligt! Antar att det är ämnet Webdesign A som de gäller för? Japp, det är väldigt simpelt eftersom det är grunderna. Men bra för sånna som vill lära sig. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 6 September 2007 Rapport Dela Skrivet 6 September 2007 Finns det mer? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 6 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 September 2007 Finns det mer? :P Kanske, kan kolla imorron ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 6 September 2007 Rapport Dela Skrivet 6 September 2007 Detta tackar vi för! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 6 September 2007 Rapport Dela Skrivet 6 September 2007 Jag kan öppna filerna! Det står bara att de är 0 kb, och att filtypen inte går att bestämma! BTW, så håller jag på och läsa den kursen, nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 9 September 2007 Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 Ska allt detdär vara 100p? Hehe, kommer få det lugnt och skönt på indivuduella valen i trean :)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 9 September 2007 Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 Jag har också webdesign i gymnasiset nu, kan säga att jag inte direkt behöver hänga med. Sitter och lär mig PHP och CSS på lektionerna istället för <h1> taggen ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 9 September 2007 Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 Kan nån fixa filen? Den är korrupt! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 10 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2007 (redigerat) Kan nån fixa filen? Den är korrupt! :(Nej det är den inte.------------------------------ Jo det var den! Fattar inte vad som har hänt :S Ngn som vet hur ja ska fixa det eller måste jag ladda upp den igen? och tror inte det är 100p Redigerat 10 September 2007 av Andersffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 10 September 2007 Rapport Dela Skrivet 10 September 2007 Har läst både Webdesign A och B dock kändes den relativt värdelös då jag redan hade lärt mig det mesta hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.