Hoppa till innehåll

Habbo Hotel Fusk


scream

Rekommendera inlägg

  • Svar 231
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

  • 1 månad senare...
Gäst Andreasswf

jag vet en sida som inte hycklar!!!!!!!!!!! den e asbra gå in på www.freewebs.com/habbomaster2005

 

jag har asmkt mynt nu jag om ni tror på dom så får ni mera mynt :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Alla som går in på sidor som skriver: skriv ditt användarnamn och lösenord så får du möbler eller ge möbler till den och den... osv är ganskakorkade speciellt om man går på det också.

 

2. Det där om artmoney liksom la läs habbo hotels villkor och regler. Det är väll igentligen inte så farligt som fler 1000 böter?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej.. nu har jag (på något sätt) lyckats läsa igenom tråden, och i min mening är hela denna tråd extremt rörig, så jag ska försöka klara upp en hel del saker.

 

Den engelska meningen:

 

Okej, eftersom ingen har lyckats komma med en ordentlig översättning till denna, så får väl jag göra det.

 

ok this is an internet game played with credits. I have found a way

to get credits with out paying for them- there very cheap in canada

or usa- ok all you gotta go isgo to the title screen after you logged

in then open your purse press F5 or you can prefor this same action

be holding ctrl+alt+e

 

översatt blir det (+/- en del stavfelskorrekturer):

 

ok, detta är ett internet spel spelat med krediter. Jag har hittat ett sätt att få krediter utan att betala för dom. dom är väldigt billiga i canada eller USA. ok, allt du måste göra är att gå till titelskärmen, efter att du loggat in ,och sen öppna din börs. Tryck F5 eller så kan du utföra samma sak via att hålla in ctrl + alt + e

 

 

Detta är bara ett lamt skämt, det gör inte ett s**t för dina habbokontanter om du gör detta, för att de enda som händer när du tryckar F5 är att du laddar om sidan, och troligtvis då får logga in igen.

Och ctrl + alt + e gör inte ett skvatt.

 

 

Artmoney:

 

 

Detta är ett finurligt litet program i mina ögon, vad dessa program gör, är att hacka sig in i habbohotel-serverns databser om din habbo gubbe, och sedan leta upp strängen för hur mycket habbomynt du har, och sedan ändra på de numret, efter ditt behag.

 

Låt oss säga för exempel att strängen ser ut såhär:

 

chrhair=11|chrclothes=05|chrshoes=05|chrroom=none|chrcoin=0|;

 

Den sistnämda rödmålade delen, talar om för habbohotel-servern att din habbo gubbe har 0 habbomynt.

Låt oss nu säga att du har bett programmet (artmoney) ge dig 500 habbomynt.

Vad programmet nu gör att den gå in i habbohotel-serverns databaser och ändrar strängen

 

chrhair=11|chrclothes=05|chrshoes=05|chrroom=none|chrcoin=0|;

 

till

 

chrhair=11|chrclothes=05|chrshoes=05|chrroom=none|chrcoin=500|;

 

 

Detta är också ganska dumt, då detta klassas som olaga intrång, vilket kan straffas med stora böter, och till och med fängelse, beroende på om habbohotel känner för att stämma dig eller inte...

Och då de det oftast inte är du som enligt staten äger din dator, utan det är dina föräldrar som äger den, så blir det oftast så att DOM blir åtalade, och inte du...

Och de låter väl inte så roligt, att dina föräldrar blir åtalade bara för att du ville ha "gratis habbomynt", ellerhur? :)

 

 

"skicka ditt habbonamn & lösen för fria habbosaker/mynt"-sidor:

 

 

Okej, nu ska vi klara upp en sak här.

 

 

Sidor som säger "Skriv in ditt habbonamn + lösenord här, så får du gratis habbosaker och habbomynt" eller "Skicka ditt habbonamn + lösenord till nånemail@någonemailhost.com (tex [email protected])" är bara fake.

 

Du kommer INTE få gratis habbosaker och du kommer INTE få gratis habbomynt.

 

Detta är bara en scam så folk kan hacka din habbogubbe och sno alla dina habbosaker och habbomynt, för att kunna köpa alla saker dom vill.

 

De kan jämföras med att du sätter up en lapp i ditt klassrum där det står:

 

Hej, har en gubbe som heter chaisan på habbohotel, och jag skulle vilja ha lite gratis saker eller habbomynt, så skulle någon kunna loggai n på mitt konto och ge mig lite gratis saker eller mynt?

 

Mitt användarnamn är: chaisan

Och mitt lösenord är: habbogubben

 

tack!

 

Och alla bilder, undrar du kanske?

 

jo, troligtvis alla habbosaker du ser på bilderna, har köpts med hjälp av habbomynt som dom stulit av habbo-personer dom lyckats lura med denna scam'en.

 

Så gå inte på det, de är bara lurendrejeri!

 

----------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Sammafattningen är att du kan inte få gratis habbomynt på något sätt, om du förstås inte använder olagliga metoder.

 

 

Så i mina ögon kan denna tråd låsas, då den inte kan leda till annat än tips hur man gör olagliga saker. (olaga intrång)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

För det första varför fuska på habbo det går ut på att ha kul för det andra DONALD DUCK DU ÄR INTE 18ÅR du kan inte bli hobba du kan se framför dig 6år för att bli hobba . Blir arg på dom som ska fuska det går ut på att ha KUL. :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...