Gäst GunsNroses Skrivet 4 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 hur kommer du till skolan? med bil, buss, taxi, cykla,gå eller moped? och hur långt har du till skolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 4 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 Jag går 300 meter ifrån mitt hus till tunnelbanan, sen tar det tjugofem minuter för mig och åka in till innerstan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 4 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 går 100 meter till skolan. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 4 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 Cyklar typ 2 km. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 4 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 Först åker jag bil en mil, sen så tar jag en bus som går ungefär 5, 6 mil, så det tar ungefär en timme att komma fram. Sen när jag åker hem, så måste jag byta buss tre gånger och åka bil 5 km... Då tar det 1:30 timmar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 4 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 Med en cyckel, jag går upp kl. 5 varje dag och cycklar en mil i snöstorm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 går, 300 meter, 5 min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Går eller cyklar 2,5 km Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 cyklar tar typ 5 minuter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Cyklar, det tar inte mer än 3 minuter eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Åker bil på tio minuter, en kvart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 det är ca 200 meter till skolan, cyklar eller går när jag är hos pappi. Från mamma är det väl ca 2 km, cyklar eller åker buss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.