KuroKaktus Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 OMG. Van jobbigt det borde va. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 OMG. Van jobbigt det borde va.Mm, jag vet. Jag hyper ventilerar när jag är framme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Går det inte snabbare att gå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Går det inte snabbare att gå?Nej så klart inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Buss. Svettigt värre under sommarmånaderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Cyklar på min rosa cykel, men efter sommarlovet blir det nog moppe. Ska bara fixa körkortet ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 jag bor 500 meter från skolan så jag går Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Går 200meter, tar Tunnelbanan som tar 23 minuter till skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Buss. Tar ungefär 15 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 Jag cyklar, buss när de e kasst väder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 Cyklar på min rosa cykel, men efter sommarlovet blir det nog moppe. Ska bara fixa körkortet ;) EU körkort är ju det svåraste o fixa. Gå en kurs - done, typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 Jag cyklar. Kommer ta bussen på vintern då det är för mycket snö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.