MentalogisT Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 Cyklar, tar 1 min, bor ca 700m från skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 2 mins gångtid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 hur kommer du till skolan? med bil, buss, taxi, cykla,gå eller moped? och hur långt har du till skolan? Jag måste åka Taxi för att ta mig till skolan, men hur långt vet jag inte. När jag åker Taxi lyssnar jag på Rix FM (radion är alltid på) blir inte det jävligt dyrt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 T-bana och buss. Tar typ 35-40 minuter. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 cyklar, är cirka 3km lång.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 cyklar, är cirka 3km lång..Jaa vad lång du är :o Eller menar du din cykel? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 (redigerat) kör moppe ca 4 km, eller om jag ska vara riktigt exakt så är det 3992 meter Redigerat 16 Oktober 2008 av Mazik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 (redigerat) 10-35 minuter med buss 0.7 km till skolan. Tiden beror på hur mycket folk det är på och hur många idioter som trycker på "stopp" hela tiden. ._.' Redigerat 16 Oktober 2008 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 Går ut och tar cykeln åker sen till en kompis kanske. När jag kommer till skolan som är 3 km bort flåsar jag p.g.a astma. Så min skol resa är inte kul. =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 cyklar, är cirka 3km lång..Jaa vad lång du är :o Eller menar du din cykel? :o Ahahahahaha fattar ni ? :D OT: Jag måste gå till tunnelbanan sen åka till slussen sen åka buss :P Tar typ 1 timme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 23 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2008 Cykel 1 km, sen buss i 45 min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Megadeth Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 Jag åker buss till skolan. Det tar ungefär femton minuter till skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.