Gäst Keylogger Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 från far cyklar jag eller går hos mor åker jagbuss ca 1,7 mil, snart ska jag flytta och då blir det runt 3 mil ti skolan :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 ja åker buss :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 19 November 2007 Rapport Dela Skrivet 19 November 2007 Cykel -> Buss Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emomilol Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 cyklar :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 Åker buss, byter till pendeltåg, byter till tunelbana och går kanske 500m. Men det tar tid, resan går på 105 minuter (eller 1 timme och 45 minuter). Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 3 December 2007 Rapport Dela Skrivet 3 December 2007 Eftersom att jag har flyttat, åker jag med mamma på morgonen eftersom att hon ska till jobbet, och går sedan hem eller åker buss (om det är dåligt väder.) Men jag funderar på att börja cykla, eftersom att min kompis som bor nära mej gör det. Det tar ungefär 5 min att åka bil till skolan, en kvar att gå, 7-10 min att åka buss, gissar att det tar ungefär 8 min att cykla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 nu moste jag åka buss! fy vad tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Jag går 200 meter till skolan, när jag börjar i gymnasiet behöver jag bara gå 350 meter :D (om jag kommer in på den) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithrils Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 sparkcykel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 10 December 2007 Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 30 Meter till skolan, går på 43 sek. Har tagit tid. Men det är ju olika... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Google Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Jag har nära till skolan så för mig är det bara att gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FD_2 Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Jag har en väg genom skogen så det tar 1,30 min typ!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.