Ozoon Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Om någon är sugen har jag en beta key som man kan få köpa för en peng! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AceVentura Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 Om någon är sugen har jag en beta key som man kan få köpa för en peng!Jag är väldigt sugen.Hur mycket ska du ha för den och är den använd tidigare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genocide Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 Om någon är sugen har jag en beta key som man kan få köpa för en peng! Jag är jävligt sugen, skriver min msn i ett pm till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 Vafan måste man ha vista för Age of conan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 de flesta nya spel kräver vista. du borde skaffa det redan nu innan det är försent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 7 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2008 Intresseklubben antecknar. Intresseklubben tycker att det här skitspelet kan slänga sig i väggen för WOTLK kommer att pwna det! Haha Väx upp. Titta och njut av alla filmerna i Connan. och så du vet WoW har ingen story jämfört med Connan. Musiken, Miljön, Storyn, Princip allt som Connan har. '''Just kick ass''' jämfört med wow om du inte vet nåt om Warcrafts lore ska du inte säga nåt btw. Conan och WAR kommer för övrigt floppa för att det bara strävar efter att inte vara som WoW, så de ändrar själva idén med MMORPG:er. Inse, WAR och AoC blir inte bättre/populärare än WoW, aka "WoW-killer" precis som kanske 3-4 andra MMOs kallats de senaste 2-3 åren, ingen blev nåt vidare (se LoTR:Online) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 7 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2008 Vafan måste man ha vista för Age of conan? Nej. Intresseklubben antecknar. Intresseklubben tycker att det här skitspelet kan slänga sig i väggen för WOTLK kommer att pwna det! Haha Väx upp. Titta och njut av alla filmerna i Connan. och så du vet WoW har ingen story jämfört med Connan. Musiken, Miljön, Storyn, Princip allt som Connan har. '''Just kick ass''' jämfört med wow om du inte vet nåt om Warcrafts lore ska du inte säga nåt btw. Conan och WAR kommer för övrigt floppa för att det bara strävar efter att inte vara som WoW, så de ändrar själva idén med MMORPG:er. Inse, WAR och AoC blir inte bättre/populärare än WoW, aka "WoW-killer" precis som kanske 3-4 andra MMOs kallats de senaste 2-3 åren, ingen blev nåt vidare (se LoTR:Online) Synsk eller? Vad jag vet har varken Warhammer: Age of Reckoning eller Age of Conan: Hyborian Adventures släppts än? Hur definierar du "floppa" förresten? Det kan tolkas på många olika sätt. Nej, det är möjligt att det inte kommer att bli mer populärt än WoW, det lär ju i sådana fall dröja ett bra tag. Dock tror jag att båda spelen kommer göra att WoW tappar en hel del spelare/eventuella spelare. Båda spelen verkar enligt mig mycket mer intressant än WoW, båda på olika sätt. Vilka stora MMORPG har släppts tidigare menar du? Att Lord of the Rings: Online inte skulle bli en "WoW-dödare" förstod väl de flesta. Både WAR och AoC kommer ju definitivt bli större hot för WoW än LOTRO var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YthaN Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 (redigerat) Helt rätt, inga spel kräver Vista men vista börjar nu bli de ända som säljs och drivrutiner uppdateras till, man behöver inte "vista" men indirekt blir det snart så. Jag rekomenderar dock också att du köper vista just för att snart kommer bara uppdateringar till det. Men om du har en bra processor och grafikkort med Windows XP så kan du spela Age of Conan på det. Kan inte exakta kraven men dom hittar du i vilken butik som helst. =)) Redigerat 23 Juni 2008 av YthaN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 (redigerat) Vista användare som spelar AoC brukar få 'Memory Leak' krashar. @Fishmaster Tyvärr, AoC floppade inte. Vi får se om din teori med WAR håller. Redigerat 23 Juni 2008 av Garone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Vista användare som spelar AoC brukar få 'Memory Leak' krashar. @Fishmaster Tyvärr, AoC floppade inte. Vi får se om din teori med WAR håller. Tror WAAR klara sig, tänk på alla warhammer spelare som antagligen kommer köpa, fast föredrar nog mina små figurarmeer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Aion är nog det spel som flest väntar på dock :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Aion är nog det spel som flest väntar på dock :P Var det inte något tramsigt med fée'r och sånt strunt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.