Hoppa till innehåll

Age Of Conan: Hyborian Adventures


Aircondition

Rekommendera inlägg

  • 3 veckor senare...
  • Svar 57
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 2 veckor senare...

Intresseklubben antecknar.

 

Intresseklubben tycker att det här skitspelet kan slänga sig i väggen för WOTLK kommer att pwna det!

 

Haha Väx upp. Titta och njut av alla filmerna i Connan. och så du vet WoW har ingen story jämfört med Connan. Musiken, Miljön, Storyn, Princip allt som Connan har. '''Just kick ass''' jämfört med wow

 

om du inte vet nåt om Warcrafts lore ska du inte säga nåt btw.

 

Conan och WAR kommer för övrigt floppa för att det bara strävar efter att inte vara som WoW, så de ändrar själva idén med MMORPG:er.

 

Inse, WAR och AoC blir inte bättre/populärare än WoW, aka "WoW-killer" precis som kanske 3-4 andra MMOs kallats de senaste 2-3 åren, ingen blev nåt vidare (se LoTR:Online)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vafan måste man ha vista för Age of conan?

Nej.

 

Intresseklubben antecknar.

 

Intresseklubben tycker att det här skitspelet kan slänga sig i väggen för WOTLK kommer att pwna det!

 

 

Haha Väx upp. Titta och njut av alla filmerna i Connan. och så du vet WoW har ingen story jämfört med Connan. Musiken, Miljön, Storyn, Princip allt som Connan har. '''Just kick ass''' jämfört med wow

 

om du inte vet nåt om Warcrafts lore ska du inte säga nåt btw.

 

Conan och WAR kommer för övrigt floppa för att det bara strävar efter att inte vara som WoW, så de ändrar själva idén med MMORPG:er.

 

Inse, WAR och AoC blir inte bättre/populärare än WoW, aka "WoW-killer" precis som kanske 3-4 andra MMOs kallats de senaste 2-3 åren, ingen blev nåt vidare (se LoTR:Online)

 

Synsk eller? Vad jag vet har varken Warhammer: Age of Reckoning eller Age of Conan: Hyborian Adventures släppts än? Hur definierar du "floppa" förresten? Det kan tolkas på många olika sätt. Nej, det är möjligt att det inte kommer att bli mer populärt än WoW, det lär ju i sådana fall dröja ett bra tag. Dock tror jag att båda spelen kommer göra att WoW tappar en hel del spelare/eventuella spelare. Båda spelen verkar enligt mig mycket mer intressant än WoW, båda på olika sätt. Vilka stora MMORPG har släppts tidigare menar du? Att Lord of the Rings: Online inte skulle bli en "WoW-dödare" förstod väl de flesta. Både WAR och AoC kommer ju definitivt bli större hot för WoW än LOTRO var.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...

Helt rätt, inga spel kräver Vista men vista börjar nu bli de ända som säljs och drivrutiner uppdateras till, man behöver inte "vista" men indirekt blir det snart så.

Jag rekomenderar dock också att du köper vista just för att snart kommer bara uppdateringar till det.

Men om du har en bra processor och grafikkort med Windows XP så kan du spela Age of Conan på det.

Kan inte exakta kraven men dom hittar du i vilken butik som helst.

 

=))

Redigerat av YthaN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vista användare som spelar AoC brukar få 'Memory Leak' krashar.

 

@Fishmaster

 

Tyvärr, AoC floppade inte. Vi får se om din teori med WAR håller.

Tror WAAR klara sig, tänk på alla warhammer spelare som antagligen kommer köpa, fast föredrar nog mina små figurarmeer

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...