Trips Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 Har inte sett någon speciellt konstig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jilde94 Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 Timo: en gubbe som är konstant full och är alltid ute och går med sin halvdöda hund. Katt-tanten: en tant som bor vid grusgången till gruvan i skogen . om man försöker gå in dit så öppnar hon sin dörr och skriker "OM ni går in där så ska ja f*nimej se till att ni aldrig kommer ut igen!!!".och medans hon skriker så bara rasar det ut katter ur dörröppningen.hon luktar dessutom alltid kattskit och gamla strumpor. Cykelmannen: en liten dvärg på 50 basst som alltid är ute och ,ska vi kalla det cyklar, med sin alltför stora cykel. Blatte-latte: En mysko typ som är från Uzbekistan som bor tre hus ifrån mig.Han sitter alltid i sin ogräsbevuxta trädgård och röker något som ser ut som som en fredspipa från en gammal indianstam. han är dessutom j*vligt rynkig. Det enda språk han pratar är latin så han är j*vligt svår att kommunicera med. Var bor du? Bor du i Nol? Nu till ämnet: Det finns en grusväg som leder till en gruva, bredvid grusvägen så finns det ett gammalt och ruttet hus, där bodde en kvinna (som är död nu) som kallades Katt-Kärringen. När polisen hittade henne död i sitt hus (hon var gammal) så var det kattbajs överallt eftersom katterna var instängda. Hela övervåningen var full med ICA-påsar fyllda med pinnved som hon har samlat på, ingen vet varför.. Ja det gör jag !!! jag bor i Nol du oxå eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 Någon gubbe som heter typ Olle och bor granne med en i min klass. Han går typ jämt samma runda och mumlar.. Ja han är konstig... Haha, ja Olle är väldigt konstig. Men han är ju döv, jag tycker synd om honom. :( Sedan har vi ju Ben på jour livs butiken som lurar små barn på pengar och har för gammalt godis i sin butik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iamnotsohappy Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Det bodde en tant som kallades polskan hon polis anmälde alla som gick för bi hennes hus sen typ skicka sin j*vla hund på vissa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
technique Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Alla är helt sjuka i huvudet där jag bor. Fast det är ganska underhållande dock.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 vi har massa "orginal som brukar sitta i mataffären och prata skit och lukta skit sen har vi ju manna-tage som cyklar precis överallt, han cyklar f*n 6 mil om dagen på en rostig herrcykel karl'n är ju helt vild Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 I mitt förra granskap hade jag hört att det fanns någon "apelsinkvinna", jag såg henne alltid med en liten släppvagn. De säger att hon hade apelsiner i den och att hon kastade det lite här och var när hon ville. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Timo: en gubbe som är konstant full och är alltid ute och går med sin halvdöda hund. Katt-tanten: en tant som bor vid grusgången till gruvan i skogen . om man försöker gå in dit så öppnar hon sin dörr och skriker "OM ni går in där så ska ja f*nimej se till att ni aldrig kommer ut igen!!!".och medans hon skriker så bara rasar det ut katter ur dörröppningen.hon luktar dessutom alltid kattskit och gamla strumpor. Cykelmannen: en liten dvärg på 50 basst som alltid är ute och ,ska vi kalla det cyklar, med sin alltför stora cykel. Blatte-latte: En mysko typ som är från Uzbekistan som bor tre hus ifrån mig.Han sitter alltid i sin ogräsbevuxta trädgård och röker något som ser ut som som en fredspipa från en gammal indianstam. han är dessutom j*vligt rynkig. Det enda språk han pratar är latin så han är j*vligt svår att kommunicera med. Var bor du? Bor du i Nol? Nu till ämnet: Det finns en grusväg som leder till en gruva, bredvid grusvägen så finns det ett gammalt och ruttet hus, där bodde en kvinna (som är död nu) som kallades Katt-Kärringen. När polisen hittade henne död i sitt hus (hon var gammal) så var det kattbajs överallt eftersom katterna var instängda. Hela övervåningen var full med ICA-påsar fyllda med pinnved som hon har samlat på, ingen vet varför.. Ja det gör jag !!! jag bor i Nol du oxå eller?? Jag gör det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 (redigerat) det vins många här men det konstigaste är väl en tant som jämt har två st ica påsar i varsin hand, hennes hår är långt grått å står upp som en tratt, hon går jämt fram å tillbaka till farsta. Sen fanns det en som alla här i sköndal kallade "Tant Larsson" hon sitter i sköndals C jämt sen matar hon fåglar å om man cycklar å skrämer bort fåglarna lr råkar göra det så hotar hon med att ringa polisen :P Redigerat 8 April 2008 av krille97 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 (redigerat) Lizzie - Barnhatare.Ägga - Helt rund och luktar Ägg hela tiden, vissa säger att han äter råa ägg till frukost varje dag. Sen går han och snackar med sej själv. Sen har vi någon jag o min kompis lukas hörde häromdan, men vi såg henne aldrig. Det lät ungefär såhär bakom alla hus: - Släpp in mej!!! Jälva hundfan!! När jag kommer in ska jag fanimej slå in skallen på det hubert!!! Släpp in mej!!! Sen var det tyst en stund, sen hörde vi typ en vinkelslip, Bzzzziiiiiiiiiiiiiirr!!! Fett skojj. Det finns ju fler, men orkar inte räkna upp alla här. Redigerat 23 December 2008 av Dirtman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ADI432 Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 (redigerat) htghf Redigerat 20 Augusti 2011 av ADI432 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sladdis Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Uno Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.