Hoppa till innehåll

Konstigase Personen Som Bor I Erat Samhälle


Gäst nissling

Rekommendera inlägg

  • 3 veckor senare...
  • Svar 110
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Hoppas att det inte gör någonting att jag bumpar upp denna tråd?

 

KONSTIGA PERSONER I OMRÅDET JAG LEVER I:

 

Ryskt fetto: Gör inget farligt, sitter bara på bänkar och dricker...

 

Gammal spansk tant: Säger alltid hej till min familj. :/

 

Jugoslavisk familj: Dessa personer har nu flyttat, men innan de gjorde hade de en aggressiv pudel.

med tanke på att jag har en fobi för hundar så var det ju inte speciellt kul.

 

Alla andra: Mobbar mig utan någon som helst anledning.

En handfull brukade reta syrran, (en..viss...mod) för att sedan hålla på med mig.

Går nu runt med diverse vapen som försvar.

har ej använt dem än.

 

Katter: Katter är alltid märkliga...

För de mesta strövar de runt på morgonen och skrämmer livet ur mig.

 

Jag: Med tanke att området jag lever i är ett alla-känner-alla-samhälle, så är det ju smått märkligt att en person (jag) leker döv när jag blir tillfrågad någonting.

 

KONSTIGA PERSONER I SKOLAN:

 

Mentalt retarderad bosnisk grabb: Det går inte att förklara denna skitunge med ord...

Till och börja med har han p10-kläder.

Sparar pengar så att han kan köpa DS. (hans dröm verkar vara att skaffa sig en spelkonsol)

Hans föräldrar (fetton allihop) FUNDERAR på att skaffa internet. (lägg även märke till att hans dator är uråldrig)

har fått brev hemskickade att fanskapet är gravt ointelligent. Föräldrarna betraktar alltihop om ett enormt lurendrejeri.

 

Har absolut inga kompisar/vänner.

 

Lägg även till att han, när jag gick i femte klass, pussade mig på kinden. vet inte varför.

På så sätt är det den enda intima upplevelse jag någonsin har haft. =(

 

White thrash-unge: Allmänt efterbliven, håller sig aldrig till ämnet i diskussioner.

Klart homosexuell, då han blev utfrågad detta med en fråga som gick rakt på sak, varav han svarade med en sliskig flört-röst:

- Kanskeeee.....

Ett annat bevis är då han sa detta till en polare i duschen:

Oj, du är snygg.

 

har även bett folk att röra vid hans könsorgan, som i övrigt är gravt outvecklad.

 

Stereotypiskt autistisk tysk pojke: Talar med en klart märkbar tysk dialekt.

Gör egna ord, vilket resulterar i katastrof.

Blir jättenervös och rädd när schemat på tavlan suddas bort/ändras.

 

Skolkande tjej: Har inte sett henne sedan september 2008.

 

Arrogant lärare: Skryter som bara utav h*lvete.

Verkar vara romantiskt intresserad av en lärare på ca 60 år, då han för långa konversationer med henne. (har "spionerat" på de, deras långa blickar är högst misstänksamma)

 

Mysko lärare: Inte speciellt mysko på ytan, men en del misstankar väcktes under en speciell händelse:

 

Vi råkade stöta på en diskussion om sexuella drömmar. Då bad vi ju givetvis läraren att berätta, varav han berättar att han HAR haft en sådan dröm. (gick inte in på detalj)

Berättar sedan att han berättade för någon tjej, (uppenbarligen den som var med i hans dröm) varav hon då ska ha blivit skrämd av honom och inte pratat med honom längre.

Blev sedan generad och sa inte mer.

 

Typisk göttebörjare: Frågade alltid mig var jag bodde och hette, och talade i en tjock göteborg-dialekt.

Går ej i den skola jag går på längre.

 

Glamoröst fetto: Försöker uppträda som någon engelsk dam, men hennes utseende och temperament förstör allt och alla.

Tror att hon sjunger bra, men i själva verket sjunger hon falskt som f*n.

 

Wannabe-emo: Blont hår och emo.

Det går väl inte ihop?

trodde hon i alla fall.

 

För i övrigt var hon den enda som INTE var oskuld i hela skolan. Och det skröt hon med.

 

Var så fixerad av sex att det var det enda hon tänkte på.

Det var även det enda man kunde tala med henne om.

 

Annan emo: LÅNG HISTORIA.

 

/b/tard wannabe: Tipsade honom om en sida vid namn 4chan.

Han besökte sidan, och började gradvis lära sig hur man betedde sig där...

 

Nu har han gått så långt in i det psykiska skal han har skapat, att han inte kan svara med något mer än "nej", "håll käften", och "no u".

 

ÖVRIGA MYSKON:

 

pc-i-påsen gubbe: Gick runt på stigsbergstorget, göteborg en dag och sade: "jag har pc i påsen. vill du ha?" och "jag är ingen BÖGjävel"

Har inte sett honom sedan dess.

 

Pedofil?: Någon snubbe som åker i spårvagn som mimar att han pratar med sig själv.

Sedan gnider han sitt ansikte med sina axlar, som om i njutning.

 

Tvåtonstanten: HELT FÖRBANNAT OTROLIG.

Tiggare som sitter på brunnsparken i göteborg VARENDA FÖRBANNADE DAG och spelar TVÅ toner KONSTANT (först en ton, sedan en annan, sedan om igen), för att få pengar.

har blivit något av en kändis i göteborg nu.

 

Har sett henne hålla på i ett halvår/år nu.

 

 

 

jag är omringad av myskon. D=

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns en konstig gubbe som heter Per Bäckström. Som är helt konstig han kan knappt gå pågrund av han har förstört benen, och så är han full hela tiden. Han har precis kommit tillbaka från ett behandlingshem i malmö. Och han frågar alla barn om dom har ciggaretter <_<

vet, han e as äcklig, varje gång han kommer på bussen så springer alla så långt bak som möjligt:D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vi har en snubbe som tror att han är jättecool, piggelinmannen kallar vi honom. första gången vi såg han skulle jag och några kompisar gå till kiosken som inte ligger så långt från skolan. medan vi går kommer en annan som vi känner som är rätt så puckad på sin moppe och glider bredvid oss. när vi nästan är framme så börjar vår puckovänn att försöka stegra, vilket han misslyckas med. då ropar en "tuffing"kille på moped en bit bort, han e en så där 19 år och har skinväst: "Öh! Kan inte nån kasta en sten i huvet på han!?" vi vänder oss om och ser att han håller i ett paket piggelin, inte tuffaste glassen när man vill yttra sig, där av piggelinmannen.

 

när vi varit i kiosken och handlat vårt godis ser vi piggelinmannen och hans tuffa kompisar som alla håller i/slickar på en piggelin medan de glider runt på busshållplatsen och gör samma dåliga stegringar själva! med piggelin dessutom!

 

:_

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hoppas att det inte gör någonting att jag bumpar upp denna tråd?

 

KONSTIGA PERSONER I OMRÅDET JAG LEVER I:

 

Ryskt fetto: Gör inget farligt, sitter bara på bänkar och dricker...

 

Gammal spansk tant: Säger alltid hej till min familj. :/

 

Jugoslavisk familj: Dessa personer har nu flyttat, men innan de gjorde hade de en aggressiv pudel.

med tanke på att jag har en fobi för hundar så var det ju inte speciellt kul.

 

Alla andra: Mobbar mig utan någon som helst anledning.

En handfull brukade reta syrran, (en..viss...mod) för att sedan hålla på med mig.

Går nu runt med diverse vapen som försvar.

har ej använt dem än.

 

Katter: Katter är alltid märkliga...

För de mesta strövar de runt på morgonen och skrämmer livet ur mig.

 

Jag: Med tanke att området jag lever i är ett alla-känner-alla-samhälle, så är det ju smått märkligt att en person (jag) leker döv när jag blir tillfrågad någonting.

 

KONSTIGA PERSONER I SKOLAN:

 

Mentalt retarderad bosnisk grabb: Det går inte att förklara denna skitunge med ord...

Till och börja med har han p10-kläder.

Sparar pengar så att han kan köpa DS. (hans dröm verkar vara att skaffa sig en spelkonsol)

Hans föräldrar (fetton allihop) FUNDERAR på att skaffa internet. (lägg även märke till att hans dator är uråldrig)

har fått brev hemskickade att fanskapet är gravt ointelligent. Föräldrarna betraktar alltihop om ett enormt lurendrejeri.

 

Har absolut inga kompisar/vänner.

 

Lägg även till att han, när jag gick i femte klass, pussade mig på kinden. vet inte varför.

På så sätt är det den enda intima upplevelse jag någonsin har haft. =(

 

White thrash-unge: Allmänt efterbliven, håller sig aldrig till ämnet i diskussioner.

Klart homosexuell, då han blev utfrågad detta med en fråga som gick rakt på sak, varav han svarade med en sliskig flört-röst:

- Kanskeeee.....

Ett annat bevis är då han sa detta till en polare i duschen:

Oj, du är snygg.

 

har även bett folk att röra vid hans könsorgan, som i övrigt är gravt outvecklad.

 

Stereotypiskt autistisk tysk pojke: Talar med en klart märkbar tysk dialekt.

Gör egna ord, vilket resulterar i katastrof.

Blir jättenervös och rädd när schemat på tavlan suddas bort/ändras.

 

Skolkande tjej: Har inte sett henne sedan september 2008.

 

Arrogant lärare: Skryter som bara utav h*lvete.

Verkar vara romantiskt intresserad av en lärare på ca 60 år, då han för långa konversationer med henne. (har "spionerat" på de, deras långa blickar är högst misstänksamma)

 

Mysko lärare: Inte speciellt mysko på ytan, men en del misstankar väcktes under en speciell händelse:

 

Vi råkade stöta på en diskussion om sexuella drömmar. Då bad vi ju givetvis läraren att berätta, varav han berättar att han HAR haft en sådan dröm. (gick inte in på detalj)

Berättar sedan att han berättade för någon tjej, (uppenbarligen den som var med i hans dröm) varav hon då ska ha blivit skrämd av honom och inte pratat med honom längre.

Blev sedan generad och sa inte mer.

 

Typisk göttebörjare: Frågade alltid mig var jag bodde och hette, och talade i en tjock göteborg-dialekt.

Går ej i den skola jag går på längre.

 

Glamoröst fetto: Försöker uppträda som någon engelsk dam, men hennes utseende och temperament förstör allt och alla.

Tror att hon sjunger bra, men i själva verket sjunger hon falskt som f*n.

 

Wannabe-emo: Blont hår och emo.

Det går väl inte ihop?

trodde hon i alla fall.

 

För i övrigt var hon den enda som INTE var oskuld i hela skolan. Och det skröt hon med.

 

Var så fixerad av sex att det var det enda hon tänkte på.

Det var även det enda man kunde tala med henne om.

 

Annan emo: LÅNG HISTORIA.

 

/b/tard wannabe: Tipsade honom om en sida vid namn 4chan.

Han besökte sidan, och började gradvis lära sig hur man betedde sig där...

 

Nu har han gått så långt in i det psykiska skal han har skapat, att han inte kan svara med något mer än "nej", "håll käften", och "no u".

 

ÖVRIGA MYSKON:

 

pc-i-påsen gubbe: Gick runt på stigsbergstorget, göteborg en dag och sade: "jag har pc i påsen. vill du ha?" och "jag är ingen BÖGjävel"

Har inte sett honom sedan dess.

 

Pedofil?: Någon snubbe som åker i spårvagn som mimar att han pratar med sig själv.

Sedan gnider han sitt ansikte med sina axlar, som om i njutning.

 

Tvåtonstanten: HELT FÖRBANNAT OTROLIG.

Tiggare som sitter på brunnsparken i göteborg VARENDA FÖRBANNADE DAG och spelar TVÅ toner KONSTANT (först en ton, sedan en annan, sedan om igen), för att få pengar.

har blivit något av en kändis i göteborg nu.

 

Har sett henne hålla på i ett halvår/år nu.

 

 

 

jag är omringad av myskon. D=

Varför är du mobbad?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gunnar, på min prao så kom han exakt kvart över ett till frasses där jag praoade och vi bjöd som vanligt på kaffe vilket dom tydligen hade gjort i typ 5 år :P snackar skumt och går alltid och kollar ner i marken, han frågade oss "Är ni 18 år eller har ni just fyllt 15?" Helt sjukt konstig ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tvåtonstanten: HELT FÖRBANNAT OTROLIG.

Tiggare som sitter på brunnsparken i göteborg VARENDA FÖRBANNADE DAG och spelar TVÅ toner KONSTANT (först en ton, sedan en annan, sedan om igen), för att få pengar.

har blivit något av en kändis i göteborg nu.

Väldigt vanligt, ser typ sådana hela tiden.

 

Pedofil?: Någon snubbe som åker i spårvagn som mimar att han pratar med sig själv.

Sedan gnider han sitt ansikte med sina axlar, som om i njutning.

HAHAH, måste se ur kul ut!

 

pc-i-påsen gubbe: Gick runt på stigsbergstorget, göteborg en dag och sade: "jag har pc i påsen. vill du ha?" och "jag är ingen BÖGjävel"

Har inte sett honom sedan dess.

Hahah, ser hela tiden en gubbe i majorna som går runt med en påse i handen. Han är lite skum.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...