Karokikiri Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 (redigerat) .... Redigerat 2 Juni 2012 av Feanor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 nu är inte jag gay, men man bara liksom vet om man är gay/bi/leb, kommer till en liksom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Joseph Goebbels: "If you tell a lie big enough and keep repeating it, people will eventually come to believe it." Du har blivit utsatt för just detta, eftersom du har blivit kallad "Bög" i flera, flera år.. Och då kommer du börja tro på det efter ett tag. Det är inte sant. Det är inte sant om du vet innerst inne att det inte är sant. Svårt att förklara .. men men.. Själv tror jag absolut inte att du är bög. Gå och ta ett snack med föräldrarna éller lärarna för att få slut på bög kallandet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karokikiri Skrivet 29 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 min föräldrar vill jag ej prata med, men de som e värst min kompis och min syrra har börjat kalla muig de med:/...och liksom om alla tycker jag e bög, vadför sla jag streta i emot? jag kanske e de.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 (redigerat) Vissa på nätet tror att jag är homosexuell (vilket jag inte är) för att jag har stalkat K. K. Slayer på nätet. Sjukt nog så kom han på mig. Och ni vet ju vad han gör med såna. Chup, chup. Redigerat 29 Oktober 2007 av nissling Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Feanor, hur beter du dig? Om du beter dig "bögigt" fast du inte är bög så kan du sluta med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Varför vill jag bara gå och ge dig ett ordentligt kok stryk när jag läser ditt inlägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 ja, hur vte man om man är de? jag har blivit kallad de sen typ 1A:n och nu undrara jga om jag e de, när jag kysser min flyck vän så jag de känns som vanligt, men jag vte inte hur de känns med män...och hur i så fall få man tag på en kille? Håller med Odet om att det finns en möjlighet att du blivit utsatt för att bli kallad bög så ofta att du börjat tro på det fast det kanske inte är sanningen. Det är inget du ska oroa dig för eftersom att vara homosexuell är ingen sjukdom, det är bara kärlek till samma kön alltså vet du inte om du är bög förrän du blir kär i en annan av samma kön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Du skriver att din kompis kallar dig för bög. Är ni vänner fortfarande? Om ni är det så kanske han kallar dig bög på (skoj) även fast det kanske inte är det för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Säger du att dina vänner kallar dig för bög har du inte haft några. Jag brukar ju bli kallad för sådana saker, men säger det till lärarna. Men vi lever ju i 2000 talet, man blir inte stenad om man är bög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Om du har en flickvän är du ju inte bog. Om du får en pojkvän är du bog. Upp med munnen och tro lite mer på dig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 (redigerat) Det kanske beror på din klädstil eller något att folk kallar dig bög. Redigerat 30 Oktober 2007 av Dretskit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.