PussyCat Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Jag köpte nyss en Billabong mössa för 200:- och mina föräldrar tyckte det var för dyrt (eftersom det var de som betalde den). Men tycker ni 200:- är för dyrt för en mössa ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 "Hej dyrt-märke ska vi bli vänner?" Det är ju skitdyrt! Jag kan hitta jävligt bra och snygga mössor för typ 30. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Ja det är dyrt, men har du en överflod av pengar så kanske det inte gör dig något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Tycker inte 200kr är så mycket för en mössa, dom flesta mössorna på typ tex. Stadium kostar runt 100-129. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Jag köpte nyss en Billabong mössa för 200:- och mina föräldrar tyckte det var för dyrt (eftersom det var de som betalde den). Men tycker ni 200:- är för dyrt för en mössa ? Beror på hur den ser ut, posta en bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 jag tycker det är dyrt men man kan ju köpa den om man har lust.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Ja, det är lite väl dyrt. Jag är ingen sån här typ som går runt med märkeskläder. Men det kanske du är? Jag brukar hitta riktigt snygga mössor från 40-75kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 På gränsen tycker jag men om den är snygg och varm så är det väl värt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 1 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 (redigerat) Samma här =O Varför vet jag inte har bara varit klädfixerad sedan 8 års åldern ungefär... Kayy ska leta fram en bild annars får ja väl fota från digi kameran. (= Redigerat 1 November 2007 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Jag köper typ en ny mössa varje år för 250kr från Stadium, det brukar vara Peak till Adidas, jag är ute efter en snygg design. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst svenomar Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Det är så jäkla sjukt att märken kostar flera hundra spänn. Och ja, det är dyrt med 200 för en mössa, och du var ärligt talat ganska dum som köpte den, och ännu dummare som inte tyckte att det var dyrt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Jag köpte en keps för 450:- för kanske 4 år sedan och tycker att det är svindyrt ._. Jo, en mössa för 200:- är väl ganska mycket, men om man verkligen kommer använda den kanske det är värt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.