Hoppa till innehåll

Vad Tycker Ni Om Djurpälsar?


Gäst GunsNroses
 Dela

Rekommendera inlägg

skulle va mycket fetare att göra stora kappor av människoskinn. röd som en indian, gul som en kines eller varför inte brun som en kongoist, härligt. fiskfjäll skulle oxå gå hem. eller krokodilskinn.

 

jag vill ha en humledräkt

Humledräkt? Eru galen? Varför ha humledräkt när man kan ha bidräkt?

 

Fast människodräkter var en rätt schysst ide.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 164
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

skulle va mycket fetare att göra stora kappor av människoskinn. röd som en indian, gul som en kines eller varför inte brun som en kongoist, härligt. fiskfjäll skulle oxå gå hem. eller krokodilskinn.

 

jag vill ha en humledräkt

Man kan ju också försöka vara serriöst eller göra dräktar av bomull som barn i afrika plockar :) ?

När jag liks håller på så kan jag informera att det redan finns krokodilskinn...

Redigerat av amOt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

Ingen vidare trevlig video, men de som gör det; gör det väl för "lön" helt enkelt..

 

att döda djuret genom att flå djuret levande och sen banka den i backen är nog lite överdrivet :3 för att inte tala om onödigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

OMG.Asså ville inte titta på hela.Jag hatar och se djur plågas.Måste dom slå det i marken och flå det.Ta en spruta istället.Det ska ju vara lag på att man inte får plåga djur.FEJKPÄLSAR FTW.JAG ÄR EMOT DJURPLÅGERI!.Det är bara idioter som har djurpälsar.Det är nog lite mer okej om man inte låter dom lida och tar en spruta.Fast jag är helt emot det.

 

det är djurålågeri. det är det, ja.

Såklart det är djurplågeri.Vad annars?Dessutom stavas det djurplågeri,inte djurålågeri.

Redigerat av tuff
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OMG.Asså ville inte titta på hela.Jag hatar och se djur plågas.Måste dom slå det i marken och flå det.Ta en spruta istället.Det ska ju vara lag på att man inte får plåga djur.FEJKPÄLSAR FTW.JAG ÄR EMOT DJURPLÅGERI!.Det är bara idioter som har djurpälsar.Det är nog lite mer okej om man inte låter dom lida och tar en spruta.Fast jag är helt emot det.

 

det är djurålågeri. det är det, ja.

Såklart det är djurplågeri.Vad annars?Dessutom stavas det djurplågeri,inte djurålågeri.

 

Hrm, du vet att det finns lagfar mot djurplågeri? :visslar: Sen bör du nog inte börja klaga på andras stav fel, (specielt i det här fallet där han/hon bara missade ett p). Sen undrar jag hur dui kan vara helt imot det och samtidigt tycka att det är "lite mer okey" mer än vadå?

 

Soad_token

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

OMG.Asså ville inte titta på hela.Jag hatar och se djur plågas.Måste dom slå det i marken och flå det.Ta en spruta istället.Det ska ju vara lag på att man inte får plåga djur.FEJKPÄLSAR FTW.JAG ÄR EMOT DJURPLÅGERI!.Det är bara idioter som har djurpälsar.Det är nog lite mer okej om man inte låter dom lida och tar en spruta.Fast jag är helt emot det.

 

det är djurålågeri. det är det, ja.

Såklart det är djurplågeri.Vad annars?Dessutom stavas det djurplågeri,inte djurålågeri.

 

Jamengrattis, du lyckades påpeka att nån råkat skriva ett å istället för ett p som sitter bredvid varandra.

Duktigt tuff, för övrigt, mellanslag mellan punkt och ny mening? Samma sak efter utropstecken och frågetecken..

 

Och det finns lagar på att inte plåga djur, i Europa och Amerika åtminstonde, men videon är väl inspelad i.. Afrika?

Att ge djuren sprutor skulle bli för dyrt för övrigt..

 

Men även jag kan tycka det är lite onödigt av dem att skära upp djuren när de är vid medvetande, eller dra bort huden från dem, igen medans dem är vakna.

Varför inte bara hugga dem i nacken så de dör fort och inte hinner lida, om man bortser från hur de har det i burarna.

Redigerat av Kaktus-Killen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hej alla!

vad tycker ni om att djur flås bara för deras pälsar? är ni för eller imot?

 

detta är en link till en video jag hittade på nätet..

ta denna ok klistra in på där man söker.

 

http://www.petatv.com/tvpopup/video.asp?vi...&speed=_med

detta är i kina hur man gör för att ta av pälsar.

 

själv är jag imot sånt.. det duger med fejkpälsar

Det jag just såg i den videon är 100% djurplågeri. Jag får inte fram tillräckliga ord för att beskriva känslan jag har just nu, men detta är bara så förbannat sjukt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men även jag kan tycka det är lite onödigt av dem att skära upp djuren när de är vid medvetande, eller dra bort huden från dem, igen medans dem är vakna.

Varför inte bara hugga dem i nacken så de dör fort och inte hinner lida, om man bortser från hur de har det i burarna.

Ja, jag kan berätta en illa sanning om varför det inte bara hugger den i nacken så de dör- för dom gillar att se djuren lida. Dom gillar att skratta och kasta sten då de blodiga djuren desperat försöker kräla sig därifrån. Man blir bara så sur på dessa mänsikor, man brukar kalla dom för: Männsikor utan hjärtan eller Männsikor med sten som hjärta.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mm med strength ingår ju "gravity boots", "stadyarm" och ja "strength". har för mig att du också kastar granater längre.

Speed är bara speed.

Cloak, ee stealth.

armor, genererar engerskin snabbare, funkar som armor (skyddsväst).

Sedan ee vapen menyn, fast svårt att räkna den som "funktion".

 

En fråga, jag såg att man kan ha nåt slags ammonation som har typ ett helt magasin med sömnpiller, hur fasiken får jag det. sedan skjuter man alla koreaner fast dom sövs inte direkt själva sömn ämnet släpps ut när man typ klickar på en "tangentknapp" ni fattar vart jag går va? vart hittar man ee frågan.

 

 

Men även jag kan tycka det är lite onödigt av dem att skära upp djuren när de är vid medvetande, eller dra bort huden från dem, igen medans dem är vakna.

Varför inte bara hugga dem i nacken så de dör fort och inte hinner lida, om man bortser från hur de har det i burarna.

Ja, jag kan berätta en illa sanning om varför det inte bara hugger den i nacken så de dör- för dom gillar att se djuren lida. Dom gillar att skratta och kasta sten då de blodiga djuren desperat försöker kräla sig därifrån. Man blir bara så sur på dessa mänsikor, man brukar kalla dom för: Männsikor utan hjärtan eller Männsikor med sten som hjärta.

 

Väldigt få är så pass sadistiska att de gör det för nöjes skull, däremot är de personer som håller på med sådant ofta lågutbildade och kan inte så mycket om det de gör. Då litar de på rykten som t.ex. att djuret måste vara levande för att pälsen ska bli bra osv.

 

Soad_token

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst GunsNroses

OMG.Asså ville inte titta på hela.Jag hatar och se djur plågas.Måste dom slå det i marken och flå det.Ta en spruta istället.Det ska ju vara lag på att man inte får plåga djur.FEJKPÄLSAR FTW.JAG ÄR EMOT DJURPLÅGERI!.Det är bara idioter som har djurpälsar.Det är nog lite mer okej om man inte låter dom lida och tar en spruta.Fast jag är helt emot det.

 

det är djurålågeri. det är det, ja.

Såklart det är djurplågeri.Vad annars?Dessutom stavas det djurplågeri,inte djurålågeri.

 

skrev lite för snabbt :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...