Chainsawkitten Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 (redigerat) Men det är för nöjet för de som köper pälsarna. Det är inte nöje för arbetarna men i grund och botten är det nöje. Det är som att säga att vara professionell musiker inte bygger på nöje. För även om man tar det skitseriöst och inte har roligt i jobbet (frågan är ju varför man valt jobbet men ändå) så är det ju konsumenternas nöje som det är för. EDIT: Djuren dör inte för att arbetarna ska få lön utan för att de rika egoisterna ska få klä sig i döda djur. Redigerat 10 November 2007 av Chainsawkitten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Dom som har såna jobb väjer dom nog inte för att kunna försörja sig, utan för att bli rika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Ehrm... nej. Arbetet sköts av underbetalda arbetare i U-länder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Dom som har såna jobb väjer dom nog inte för att kunna försörja sig, utan för att bli rika.nop your wrong=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Jag förstår mig inte på folk. Dom kan la för i h*lvete använda sprutor eller skita i det! va f*n ska man ha pälsar till?! j*vla snbar som köper sån skit! ja klarar f*n inte av att titta på hela... (ursäkta språket jag blir bara jävligt arg!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 Jag spydde nästan när jag såg det, herregud. vad f*n är det för sjuk värld vi lever i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Såg filmen och stänge av efter 1 sec fyfan, det där är det värsta som finns i världen. Djurpälsar borde förbjudas, och eftersomatt djurplågeri är emot lagen så borde djurpälsar nästan vara lika olagligt... fake ska det va Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Såg filmen och stänge av efter 1 sec fyfan, det där är det värsta som finns i världen. Djurpälsar borde förbjudas, och eftersomatt djurplågeri är emot lagen så borde djurpälsar nästan vara lika olagligt... fake ska det va Jo fast det finns humanre sätt att få pälsen av djuren, jag har tidigare beskrivit en metod, men det jag var ute efter att påpeka är att det flesta djurpälsar som säljs i Sverige är inte framtagna på det där sättet, utan på mer humana sätt. Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Ehrm... nej. Arbetet sköts av underbetalda arbetare i U-länder. Aha, fel av mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Såg filmen och stänge av efter 1 sec fyfan, det där är det värsta som finns i världen. Djurpälsar borde förbjudas, och eftersomatt djurplågeri är emot lagen så borde djurpälsar nästan vara lika olagligt... fake ska det va Jo fast det finns humanre sätt att få pälsen av djuren, jag har tidigare beskrivit en metod, men det jag var ute efter att påpeka är att det flesta djurpälsar som säljs i Sverige är inte framtagna på det där sättet, utan på mer humana sätt. Soad_token Om dom kan, så får dem gärna göra pälsar av djur som REDAN dött en naturlig död, men att dom ska döda oskyldiga djur, det är som att man har ett hjärta tungt som en sten och en hjärna liten som en smula... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Okej, du kan göra det, inget emot det. Men det kan aldrig jämföras officiellt. Människan är mer värd och prioriteras före. Människans nöjen > djuren. Tror att det borde vara mer såhär... Människan > Djuret Människans nöje < Djuret FY f*n! Vilken vidrig film! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 tycker ändå dom kunde ta en givär och skjuta dom på huvudet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.