desertpures Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 oh, yeah=inte snygg-.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Visst man kan kolla på tjejer som lever på ett utseende skapat i photoshop eller så kan man ta kvinnor som ser bra ut utan retouce... finns många. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 finns ingen som är vackrast i världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 :DKroppen dög ansiktet ser dock lite messed-/\ (messed up) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 (redigerat) Det finns många vet ej vilken :P Men ingen är världens snyggaste :P man tycker som man tycker typ en tjej för mig kan vara världens snyggaste så då kan jag säga hennes namn ( ifall det var så ) Redigerat 7 Maj 2008 av Ceto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 :DHennej huvud ser helt klart fejkat ut =P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 ? nä, hon e ju bara sminkad å har typ sån hära liksom vaxat in sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 (redigerat) Jag menar, bara kolla hennes huvud ser ju f*n inklistrat ut =/. Redigerat 7 Maj 2008 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 tkru? nja, jag ser halsen så det är nog inte inklistrat ^_^ men ärkän hon var sexy :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 ? nä, hon e ju bara sminkad å har typ sån hära liksom vaxat in sig. Det ser väldigt fake ut. Och "vaxat in sig"? xD wtf? Håller med amo, man kan stirra sig blind på alla photoshop snygga tjejer. Jag föredrar tjejer som är snygga IRL och utan smink. Helst ska dom vara söta iofs ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 ? nä, hon e ju bara sminkad å har typ sån hära liksom vaxat in sig. Det ser väldigt fake ut. Och "vaxat in sig"? xD wtf? Håller med amo, man kan stirra sig blind på alla photoshop snygga tjejer. Jag föredrar tjejer som är snygga IRL och utan smink. Helst ska dom vara söta iofs ^^ Äntligen nån som inte bryr sig om silikon och botox. (= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.