50kr Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 Hej, jag undrar villke pogram man ska ha för att gjöra coola avatarer? snäla kan skriva ner hämsidan där man ladar ner det :) mvh, HUGREXrs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 Googla lite efter Photoshop. Det finns en trailer som är 7 - 30 dagar tror jag som är gratis. Men dock om du ska ha den riktiga versionen så kostar det runt 500:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
50kr Skrivet 20 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 har du den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 Googla lite efter Photoshop. Det finns en trailer som är 7 - 30 dagar tror jag som är gratis. Men dock om du ska ha den riktiga versionen så kostar det runt 500:- Är det inte mer är 500 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 Googla lite efter Photoshop. Det finns en trailer som är 7 - 30 dagar tror jag som är gratis. Men dock om du ska ha den riktiga versionen så kostar det runt 500:- Är det inte mer är 500 ? Jag vet inte riktigt därför sa jag runt 500:-Men räkna med över 500:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 Photoshop Cs2 kostar väl vid 2000, Och photoshop Cs3 kostar väl nu 10.000? Och ni.. finns det något test på cs3an nånstans :P? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 Det bästa tycker jag är att alla tjafsar om priserna men jag undrar hur många som verkligen köpt sin verison av photoshop här på fuska? känns inte så troligt pga av ålders gruppen som vistas här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 Såklart har ingen köpt det. Det kan väll t.o.m en skallbagge räkna ut, ingen är berädd att betala så mycket för ett program om man inte är företagare eller vääääldigt laglydig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 hur har ni då fått tag i det? :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 (redigerat) Såklart har ingen köpt det. Det kan väll t.o.m en skallbagge räkna ut, ingen är berädd att betala så mycket för ett program om man inte är företagare eller vääääldigt laglydig. CSN erbjuder runt 90% rabatt på PS :visslar: Flyttar tråden.. Redigerat 21 November 2007 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Jag rekommenderar GIMP. Helt gratis, open source och ett enligt mig renare och enklare gränssnitt samt minst lika bra funktionalitet som Photoshop. Finns att ladda ned på www.gimp.org Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Pappa får på sitt jobb... så vi har två ps. ett på var dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.