Sai Skrivet 21 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 men att gå med sina föräldrar, mitt i skolan, genom skolan till ett rum för man ska ha föräldrarsamtal som man (jag altid får... innan jag slutar skolan är sjukt pinsamt! alla liksom bara... :blink: :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 men att gå med sina föräldrar, mitt i skolan, genom skolan till ett rum för man ska ha föräldrarsamtal som man (jag altid får... innan jag slutar skolan är sjukt pinsamt! alla liksom bara... :blink: :ph34r: Ok, du är definitivt i puberteten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 men att gå med sina föräldrar, mitt i skolan, genom skolan till ett rum för man ska ha föräldrarsamtal lol, väx upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Fel forum, flyttas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Jag skäms inte för mina föräldrar men jag vill helst inte synas med dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 men att gå med sina föräldrar, mitt i skolan, genom skolan till ett rum för man ska ha föräldrarsamtal som man (jag altid får... innan jag slutar skolan är sjukt pinsamt! alla liksom bara... :blink: :ph34r: Naha, det är väl inge konstigt , det är vanligt i vår skola iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sai Skrivet 24 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 (redigerat) :meddum: undrar du inte vad alla fjortis tjejer, och alla små läskiga 10 åringar som nu för tiden springer runt med en string trosa som syns ovanför byxan där back, och 11åriga fjortis tjejerna som står vid koridoren och kollar vem som har störst BH så att deras bröst ska se stora ut, undrar om dig när du går där med två pinsama föräldar? omg.. :huh: hata fjortisar :o Redigerat 24 November 2007 av Sai Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 :meddum: undrar du inte vad alla fjortis tjejer, och alla små läskiga 10 åringar som nu för tiden springer runt med en string trosa som syns ovanför byxan där back, och 11åriga fjortis tjejerna som står vid koridoren och kollar vem som har störst BH så att deras bröst ska se stora ut, undrar om dig när du går där med två pinsama föräldar? omg.. :huh: hata fjortisar :o HAHAHAHA!!! De är ju f*n mer pinsama än dina föräldrar! Väx upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 :meddum: undrar du inte vad alla fjortis tjejer, och alla små läskiga 10 åringar som nu för tiden springer runt med en string trosa som syns ovanför byxan där back, och 11åriga fjortis tjejerna som står vid koridoren och kollar vem som har störst BH så att deras bröst ska se stora ut, undrar om dig när du går där med två pinsama föräldar? omg.. :huh: hata fjortisar :o Låt dem göra som dem vill? Problem med det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Jag har inget emot mina föräldrar. I alla fall nästan aldrig. ;) De som tycker jag är konstig för att jag är med mina föräldrar är idioter. Jag bryr mig inte om vad idioter tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swift9000 Skrivet 3 December 2007 Rapport Dela Skrivet 3 December 2007 Jag bryr mig egentligen inte om mina föräldrar är pinsamma, för det är dom inte ._. Det är inget fel att krama sin mamma på skolan :P Det ända jag stör mig på är att ibland kallar mamma mig för "tonåring", det får mig att känna mig som en "odåga" som på tv >.>' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 3 December 2007 Rapport Dela Skrivet 3 December 2007 Mina föräldrar är verkligen inte pinsamma. Det är nog för att jag inte har några kompisar dom kan vara pinsamma åt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.