GangsterTwist Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 På lägsta inställningar utan AA funkar det mesta.Vad menar du med AA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 Anti Aliasing Gör att kanterna inte blir så kantiga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 när kommer spelet ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 det har väl redan gjort det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 vår data klarar Crysis på högsta helt laggfritt! Jag rekommenderar 2GB RAM, 3.4GHz, 512MB 7900GTX NVIDIA Det rekommenderar jag! (men vi har mycket bättre data än detta!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 vår data klarar Crysis på högsta helt laggfritt! Jag rekommenderar 2GB RAM, 3.4GHz, 512MB 7900GTX NVIDIA Det rekommenderar jag! (men vi har mycket bättre data än detta!) Jaha vad har du för dator då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 vår data klarar Crysis på högsta helt laggfritt! Jag rekommenderar 2GB RAM, 3.4GHz, 512MB 7900GTX NVIDIA Det rekommenderar jag! (men vi har mycket bättre data än detta!) Nej, det går inte. Det finns INGEN och då menar jag ingen, lyssna nu barn, ingen, (glömde jag ingen?) dator som klarar att maxa Crysis i dagsläget. Sen skulle det vara roligt att höra hur "otroligt grym" din dator nu är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 vår data klarar Crysis på högsta helt laggfritt! Jag rekommenderar 2GB RAM, 3.4GHz, 512MB 7900GTX NVIDIA Det rekommenderar jag! (men vi har mycket bättre data än detta!) Nej, det går inte. Det finns INGEN och då menar jag ingen, lyssna nu barn, ingen, (glömde jag ingen?) dator som klarar att maxa Crysis i dagsläget. Sen skulle det vara roligt att höra hur "otroligt grym" din dator nu är. Inte ens den där Alien Ware som dom recenserade i PC Gamer för ett tag sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Sant! En pentium 3.4 ghz och ett nvidia 7900 klarar defenetivt inte crysis på max helt laggfritt men det är ju necromancer som postat det så det borde ju förklara det mesta. Ont: Du kommer inte klara crysis utan lagg, rekommenderar att du sparar ihop till en ny data eller dumpar crysis som enligt mig är ett mediokert spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 http://www.rtest.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 vår data klarar Crysis på högsta helt laggfritt! Jag rekommenderar 2GB RAM, 3.4GHz, 512MB 7900GTX NVIDIA Det rekommenderar jag! (men vi har mycket bättre data än detta!) Nej, det går inte. Det finns INGEN och då menar jag ingen, lyssna nu barn, ingen, (glömde jag ingen?) dator som klarar att maxa Crysis i dagsläget. Sen skulle det vara roligt att höra hur "otroligt grym" din dator nu är. Det där måste väl vara skitsnack? :/ http://alienware.se/product_detail_Pages/a...ode=SKU-DEFAULT Har inte kollat upp speccen men med alienwares bästa dator borde det gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.