Ryssfemma Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 En i min klass har vart ihop med sin kille sen 12års åldern, alltså cirka tre år, eftersom hon har gått om en klass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MursCruento Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Tycker du ska satsa på en tjej som du vet är seriös och som inte fjantar runt så j*vla mycket, ta någon som du verkligen tycker om, och ingen som det blir något som "Nja, f*n jag vet inte längre alltså." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Han skrev på det där andra forumet "Det kan vara din sista chans". Tror nog han har liiiiiiiiiiiiiiiiiitteeeee fel. Du är bara 13.. Ja, bara. Jag är 15 och har aldrig haft en tjej, so what? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Satsa på den du gillar, man ka inte tvinga sig till att gilla nån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Beror på... är det du som är på din bild så ska du lugnt satsa på de du har! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wave Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Beror på... är det du som är på din bild så ska du lugnt satsa på de du har!Haha, det är inte han xD Det här är han på bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 Satsa på den du gillar, man ka inte tvinga sig till att gilla nån.Smartaste någon sagt i den här tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 Min kära vän, jag har levt i 13 år, jag borde veta. Jag känner absolut ingen person som har ens varit ihop ett år innan det gick åt h*lvete, och jag känner många som har haft ett förhållande. Bara för att du är "så vuxen" när du är 13 år betyder det inte att du är världsvan. Om du verkligen vill ha en flickvän så ta nån ur gruppen med tre pers. Annars så kan du försöka med den där du gillade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 Min kära vän, jag har levt i 13 år, jag borde veta. Jag känner absolut ingen person som har ens varit ihop ett år innan det gick åt h*lvete, och jag känner många som har haft ett förhållande. Bara för att du är "så vuxen" när du är 13 år betyder det inte att du är världsvan. Om du verkligen vill ha en flickvän så ta nån ur gruppen med tre pers. Annars så kan du försöka med den där du gillade. Jag är ej vuxen, men 13 år är rätt mycket om du tänker efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 Min kära vän, jag har levt i 13 år, jag borde veta. Jag känner absolut ingen person som har ens varit ihop ett år innan det gick åt h*lvete, och jag känner många som har haft ett förhållande. Bara för att du är "så vuxen" när du är 13 år betyder det inte att du är världsvan. Om du verkligen vill ha en flickvän så ta nån ur gruppen med tre pers. Annars så kan du försöka med den där du gillade. Jag är ej vuxen, men 13 år är rätt mycket om du tänker efter. Allting är relativt, och i relation till övriga svenska befolkning är 13 år lite, eftersom det är under medelvärdet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karokikiri Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 måste fråga ...e de du som e på bilden nissling...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 måste fråga ...e de du som e på bilden nissling...? Nej, it's the Angry Nintendo Neeerrrrd... It's the Angry Atari/Sega Neeerrrrd... It's the Angry Video Game Neeerrrrrd... Baranoi: Såklart det är lite med tanke på det... Men det tar jävligt länge med 13 år, och under den tiden lär man sig något, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.