Blitzcat Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 theexecutor du har dålig humor... Va inte så j*vla uppkäftig unge man. Håll käft eller get the hell out of my thread. Det här är ett forum och vi är här för att argumentera. Tycker han att du har dålig humor, låt han skriva det :D Själv tyckte jag receptet var askul, faktum är att jag testade det och, schaa, min mamma blev inte så glad.... :visslar: Sluta ljuga om du testade receptet, om du gjorde det, så ärfan ditt iq = 0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 En bild och en länk säger mer än tusen ord. Hittade den idag på aftonbladets förstasida(till höger, där recepten finns ibland). http://wwwc.aftonbladet.se/v3/ab/jsp/start...650&antal=1 http://img20.imageshack.us/img20/9393/abtabbza6.jpg TIPS 1(För smarta): Läs igenom receptet. TIPS 2(För sega): Kolla på gräddtiderna. Haha, man skulle f*n aldrig hinna använda ugnen ^^. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 Låter som ett smarrigt recept... Ska testa någondag, men jag tror jag ska grädda i ca 20 min och steka i ca 10... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 det här ska jag tipsa min mamma om Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GlassApan Skrivet 14 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2008 Smarrigt. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 15 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 f*n va bra resept:d Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 hoppas jag inte gör dig ledsen... BOOOOOOOOOOORING!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 (redigerat) . Redigerat 21 Juli 2015 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 (redigerat) hahaha pizzapankaka det värkar inte så gott Redigerat 28 Februari 2008 av Ceto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Det pizzan blir nog rätt svart! :lol: Nej, pizzapannkakan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 HAHAH låter så konstigt pizzapankaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.