Ryssfemma Skrivet 30 November 2007 Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 Jo, vad anser ni är Fjortis? Vissa tycker så här: 1: Vissa kläder, smink och underkläder är stämplade för fjortisar 2: Beteende och omogenheten Själv säger jag 2, det här är inte tänkt för och vara en omröstning, bara att folk ska säga vad dem anser att fjortis är. Det kan vara något annat också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 30 November 2007 Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 (redigerat) 2: Beteende och omogenheten Håller med dig på den. Redigerat 3 Januari 2008 av Crys Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 30 November 2007 Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 Allmänt störande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 Allmänt störande.Amen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 jaaaaag :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MursCruento Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 2. Men dom klär ju sig för att vara äldre så 1.an med, tror att dom gör saker som får dom att vara äldre också. (helt dumma i huvudet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 Jag tycker att det beror mest på beteende än kläder och smink. Måste man nödvändigtvis vara en fjortis för att man bär smink och vissa sorts kläder? Man kan ju fortfarande vara en trevlig, snäll, mogen o.s.v. person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 typ. när jag väntade på bussen idag kom det 2 tjejer vid 14-15 års åldern o började snacka "aa asså när jag skulle gå idag så regnade det så åkte min mascara av, daah" "fick gå in igen o fixa eyeline asså omggg lixom" den andra: "dahh vafan varför hade du inte paraply lixom" anser jag som fjortis^ Fint skrivet va? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 7 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Men jag själv tycker att det är synd att modegrejer ska stämplas som fjortisgrejer alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Våran klass finns det några....Sitter och skrattar på lektionen åt ingenting. Fake skrattar oftast. Sitter och gör prutt ljud. Skriker hela tiden. Pratar fort och använder ordet "asså" ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 typ. när jag väntade på bussen idag kom det 2 tjejer vid 14-15 års åldern o började snacka "aa asså när jag skulle gå idag så regnade det så åkte min mascara av, daah" "fick gå in igen o fixa eyeline asså omggg lixom" den andra: "dahh vafan varför hade du inte paraply lixom" anser jag som fjortis^ Fint skrivet va? :D Uuuhhh... Det var jag som ryste. Riktiga j*vla fjortisar de där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Tecken på fjortis: 1. Har mer smink än IQ 2. Tar bilder på sig själv med konstiga grimaser. 3. Står med en massa vänner och visar bilder på sig själva (alt. byter bilder med varandra) Kommer inte på så mycket mer, resten är helt enkelt på gräns till vanlig femininitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.