Hoppa till innehåll

Söker Medarbetare I Ett Nytt Gammalt Projekt :)


Gäst Mega93
 Dela

Rekommendera inlägg

Ok. Annars så kunde jag ha tagit mig en titt på koden och kollat hur det var uppbyggt.

Ah, ok ;)

 

Se om du hittar källkoden till Mirage Engine någonstans på nätet, det var ju utifrån den som spelet byggdes från början.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 88
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

haha kommer hacka det precis som förra gången :P , hoppas servern inte kraschar som förut... var inte poison typ admin lr ngt på det spelet? kommer ihåg att det var typ han som bannade mig :P

 

 

 

Edit: läste igenom inläggen och såg poisons inlägg :P det var visst du som bannade mig. men jag hoppas inget gick sönder...

Att snabba upp CPUn så att den går dubblet så snabbt som den ska göra, lär göra mer skada på din dator än på CC hostarens dator.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ok. Annars så kunde jag ha tagit mig en titt på koden och kollat hur det var uppbyggt.

Ah, ok ;)

 

Se om du hittar källkoden till Mirage Engine någonstans på nätet, det var ju utifrån den som spelet byggdes från början.

 

OK.

Jag har kollat lite...

Men hittade dessa:

http://www.freemmorpgmaker.com/index.php

http://playerworlds.org/index.php?id=download

 

Den första låter vettigast m man inte ska köra med någon annan...

Redigerat av TheDarkElf
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ok. Annars så kunde jag ha tagit mig en titt på koden och kollat hur det var uppbyggt.

 

Ah, ok ;)

 

Se om du hittar källkoden till Mirage Engine någonstans på nätet, det var ju utifrån den som spelet byggdes från början.

 

OK.

Jag har kollat lite...

Men hittade dessa:

http://www.freemmorpgmaker.com/index.php

http://playerworlds.org/index.php?id=download

 

Den första låter vettigast m man inte ska köra med någon annan...

 

Mirage och Kunfuze (De gamla goa engines) är nog inte tillgängliga längre -_'- Ska kolla lite jag också.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

haha kommer hacka det precis som förra gången :P , hoppas servern inte kraschar som förut... var inte poison typ admin lr ngt på det spelet? kommer ihåg att det var typ han som bannade mig :P

 

 

 

Edit: läste igenom inläggen och såg poisons inlägg :P det var visst du som bannade mig. men jag hoppas inget gick sönder...

Att snabba upp CPUn så att den går dubblet så snabbt som den ska göra, lär göra mer skada på din dator än på CC hostarens dator.

 

 

 

vadå min cpu? :P jag gjorde inget med min cpu... skulle vara coolt dock men jag suger på hårdvaror.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

haha kommer hacka det precis som förra gången :P , hoppas servern inte kraschar som förut... var inte poison typ admin lr ngt på det spelet? kommer ihåg att det var typ han som bannade mig :P

 

 

 

Edit: läste igenom inläggen och såg poisons inlägg :P det var visst du som bannade mig. men jag hoppas inget gick sönder...

Att snabba upp CPUn så att den går dubblet så snabbt som den ska göra, lär göra mer skada på din dator än på CC hostarens dator.

 

 

 

vadå min cpu? :P jag gjorde inget med min cpu... skulle vara coolt dock men jag suger på hårdvaror.

 

Men sluta tjata om det där nu.

För att man ska kunna ändra någon annans CPU så måste man ha ett program installerat på den personens dator, som man själv kan styra från sin egen... PUNKT SLUT

Redigerat av TheDarkElf
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varjefall har jag gjort en liten "demo" av hemside designen nu...

 

Jag tänkte lägga till lite sprites osv så att den blir lite snyggare, Säg vad ni tycker.

Bilden

Oj, hehe.. Inte precis vad jag tänkt mig. Prova att ändra färgerna lite- Försök med träbrunt ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...