Gäst Mega93 Skrivet 10 December 2007 Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 Jag håller koll men antalet intresserade är ganska lågt.. Har kommit en bra bit in i projektet dock :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 10 December 2007 Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 Jag kan en hel del, beroende på vad du kodar i kan jag hjälpa till där, jag har fantasi utöver det vanliga, jag kan lätt bygga en hemsida(kanske är nightelf bättre lämpad, vet dock inte) jag kan göra bilder, är rätt sunkig på att sprita personer, men kan göra items/bakgrunder/texturer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 10 December 2007 Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 Jag kan en hel del, beroende på vad du kodar i kan jag hjälpa till där, jag har fantasi utöver det vanliga, jag kan lätt bygga en hemsida(kanske är nightelf bättre lämpad, vet dock inte) jag kan göra bilder, är rätt sunkig på att sprita personer, men kan göra items/bakgrunder/texturer. Gör gärna något och skicka så jag kan få se hur bra du är :) Just nu har jag graphic artist så det räcker egentligen, men är du bättre så :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 10 December 2007 Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 (redigerat) Jag håller koll men antalet intresserade är ganska lågt.. Har kommit en bra bit in i projektet dock :) Lite dåligt tålamod bara :P Undrar bara om du skulle kunna specificera dig lite mer när det gäller vad du behöver hjälp med och vad man behöver för kunskaper. Redigerat 10 December 2007 av TheDarkElf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Jag behöver originell musik till spelet ;) Helst inte midi utan något som låter äkta men samtidigt rpg likt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Jag behöver originell musik till spelet ;) Helst inte midi utan något som låter äkta men samtidigt rpg likt. Är Final Fantasy aktig (inge copy) okej? Det är väldigt enkelt och gör det så det låter "äkta". Btw, angående GUI;n.. min gui värkar lite konstig för jag kan inte bestämma mig ifall den är för liten eller för stor för bilden man ser på spelet. Syftar på "hålet" i bilden när själva spelet ska utföras och inte bilden i sig. Eller kan du kanske scripta det så att det sitter rätt? Pallar inte hålla på och mäta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Som sagt. Vad ska spelet vara programmerat i för språk och hur har du tänkt dig att hemsidan ska se ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Noss, jag har anpassat din GUI lite, bland annat det lite lilla spelrutan- Helt värdelös är jag inte på grafik :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaEgg Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Vilket språk ska det vara skrivet i??? om det e nåt jag kan så vill jag vara med B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 Vilket språk ska det vara skrivet i??? om det e nåt jag kan så vill jag vara med B) Engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 Vilket/vilka programmeringsspråk ska spelet skrivas i? Om det är något som ska ändas ex. buggar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 Vilket/vilka programmeringsspråk ska spelet skrivas i? Om det är något som ska ändas ex. buggar. Oj, såg inte att han skrivit "vilket språk det ska skrivas I" :P Visual Basic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.