Gäst GunsNroses Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 (redigerat) är det rätt att våran lärare ska få äta på sin lektioner? det gör våran lärare, och när man själv äter ngt så blir hon sur. och om man har ett nikotintugummi(stavning) så får man ha det för hon. Men om man tuggar ett vanligt tuggumi så blir hon sur. är detta rätt att det är så? Redigerat 7 December 2007 av GunsNroses Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Vet inte riktigt, på min skola äter typ alla godis och sånt på lektionerna. Vad är de hon äter förnåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Om eleverna itne får det så ska inte lärarna få det. Om lärarna får det så ska elevena få det. Det är i skolan. 'Så nu var det klart slut. Det med Nicotintuggumi är helt fel. Vanligt tuggumi och Nicotintuggumi är båda tuggumi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Om eleverna itne får det så ska inte lärarna få det. Om lärarna får det så ska elevena få det. Det är i skolan. 'Så nu var det klart slut. Det med Nicotintuggumi är helt fel. Vanligt tuggumi och Nicotintuggumi är båda tuggumi. Nja, inte riktigt enligt mig. Visst är båda i skolan, men vi är elever, de är faktiskt anställda där och har troligen inte de begränsningarna i sitt kontrakt. OfT: Vem anmälde? Ser absolut inget fel på irons inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Om eleverna itne får det så ska inte lärarna få det. Om lärarna får det så ska elevena få det. Det är i skolan. 'Så nu var det klart slut. Det med Nicotintuggumi är helt fel. Vanligt tuggumi och Nicotintuggumi är båda tuggumi. Nja, inte riktigt enligt mig. Visst är båda i skolan, men vi är elever, de är faktiskt anställda där och har troligen inte de begränsningarna i sitt kontrakt. OfT: Vem anmälde? Ser absolut inget fel på irons inlägg. Dom är anställda ja. Men vad binder oss elever mer än regler.Men nä tycker inte det är rätt att lärarna äter på lektion om elverna inte får. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Vet inte riktigt, på min skola äter typ alla godis och sånt på lektionerna. Vad är de hon äter förnåt?massa jälva kex och sånt för hon säger att hon bantar och att hon är utte och springer varje mårgon. ca 6 km varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Jag tycker att lärarna inte har rätt att äta på en lektion eftersom det förmodligen stör eleverna lika mycket som lärare stör sig på elever med godis eller dyl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 Våran lärare tar en knäckemacka o kaffe ibland, ingen bryr sig precis, det är bara roligt som han håller på ^^; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 På Våran skola får man bara äta typ frukt och sånt på lektionerna.På rasterna får man tugga tuggumi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 Som Baranoi sa: de är faktiskt anställda där och har troligen inte de begränsningarna i sitt kontrakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 Elever och lärare ska ha samma regler tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 Elever och lärare ska ha samma regler tycker jag. Helt rätt. Våran lärare har ofta kaffe, men det accepterar vi. Men alla andra lärare på skolan tuggar tuggummi, men det får inte vi elever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.