Shaddy Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Har varit sjuk hela dagen, så jag satt hemma och ritade lite i paint för att jag inte hade något annat att göra. Det hade precis varit strömavbrott så varken internet eller tv funkade x) Här är i alla bilden som började som lite feber-kladd: zelda.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Det var väl en hyfsad emo-zelda :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaEgg Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Snygg för att va paint... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 13 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 Jag tyckte den var skitsnygg ju :pinch: ... x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 Jag tyckte den var skitsnygg ju :pinch: ... x) Ganska bra gjort, men kom ihåg. Ingenting blir snyggt i Paint. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 Jag tyckte den var skitsnygg ju :pinch: ... x) Ganska bra gjort, men kom ihåg. Ingenting blir snyggt i Paint. :) Kanske låter lite töntigt , men om du ska rita sånt .. använd flash! :)Asså du anar inte hur snygga streck det blir när man typ drar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 Som Kawar0 sa, använd flash, det blir snyggt. Inte för att denna var ful eller så! Skit snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dellan Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 För att vara paint är den skit snygg :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 Har varit sjuk hela dagen, så jag satt hemma och ritade lite i paint för att jag inte hade något annat att göra. Det hade precis varit strömavbrott så varken internet eller tv funkade x) Här är i alla bilden som började som lite feber-kladd: zelda.bmp Offtopic: Jag fattar inte? Strömavbrott så att inte internet eller tv funkar? MEn datorn funka? Dessutom så går väl internet på egen lina så som telefonen gör, så det ska funka endå. Ontopic: Tyckte den var grymt snygg. Hur länge satt du med den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 Riktigt snygg! Haru penna eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Njugen Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 Jag tyckte den var skitsnygg ju :pinch: ... x) Ganska bra gjort, men kom ihåg. Ingenting blir snyggt i Paint. :) Nä, grafikmässigt är det inte snyggt. Men bara genom att dra med musen med en penna på paint och ändå få en sådan resultat så ger jag tummen upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 snyggt för paint :) Jag tyckte den var skitsnygg ju :pinch: ... x) Ganska bra gjort, men kom ihåg. Ingenting blir snyggt i Paint. :) "host"klickahär"host" det finns undantag va? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.