wilmerx.tk Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 (redigerat) Har för några månader sedan gjort en hemsida. Den nås här och handlar alltså om den amerikanska familjen som får dig att vara stolt över din familj. Skulle önska att ni skriver kritik och tips, skulle vara jättekul. Redigerat 7 Januari 2008 av wilmerx.tk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Nu är jag ingen webdesignmästare, men lite vettigt kan jag säkert komma med. Länkarna i menyn smälter ihop lite väl mycket med varandra. Det är svårt att se var de börjar och slutar om man inte kollar noga. Även om det ser kul ut som det är är det knappast smidigt när man ska navigera vidare. Den vita texten och standardfärgen på länkarna är inte heller så snygga. Svart text och lite mer diskreta länkar kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Njugen Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Kritik och tips: - Färgvalet på designen passar inte temat. Gör en design som har färgerna gul, blå och vit. - Jag kan inte få en uppfattning av vad det står i menyet. - Ha inte centrerat innehåll. Det ser löjligt ut egentligen. - Använd inte iframe, sidan ser omodernt ut om du gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 8 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Det med den röda designen är för att vi har "jultema". Vår kommande design är gul och vit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Banners högst upp är otroligt ful, ursäkta men den var bara fel. Alla texter i menyn smälter ihop med varandra och när man håller över dem så byter dem ej färg vilket gör det kompliserat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst XPLOSIV Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Du har stavat fel på Simpsons på den där titel saken. "Simpons Sverige - ...." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 8 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Såg det... .:lol:... Bra att ni är uppmärksamma :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 En "disclaimer" är till för att "skylla ifrån sig". Exempel: "Vi ansvarar inte för någonting som virusen som gömmer sig i våra downloads kan orsaka för din dator." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Jag tror att jag fick någon slags hjärntumör när jag försökte reda ut vart kluddet i länkraden skulle ta mig. Skriv mer avskärmat och med tydligare stil så att besökarna faktiskt klarar att besöka sida helt utan psykiska åkommor av något slag. Om du inte förstod var jag menade. Länkarna är för otydliga. Man ser inte vad det står. Punkt slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Reklamen passar nog mer in på sidan om den är <center> där nere Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Designen är i fel färger. Men källkoden äger (undra varför lol) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Skaffa nya meny-buttons. Man ser knappt vilken är vilken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.