wildwolf Skrivet 25 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2008 Ja, eftersom det är den här tiden då man får välja till gymnasium. Det började nu i januari och slutar 1 alt. 15 februari. Jag undrar om ni har sökt och om ni vill berätta vad ni sökte till för skola och linje. (: Själv valde jag: 1. NV-marinbiologi i Lysekil. Blir långt bort eftersom jag bor i norra Jämtland. 2. Åsbyggdens gymnasieskola, Djurvård. 3. Hjalmar strömmer, Samhälle. Vad valde ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 1. Duuhhh, fatta måste vara något trött har glömt vad jag sökte till! 2. Snowboard, Vännes, Norrbotten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amandarin Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 tycker att ni ska välja estet musik ^^ går första året i kiruna (har bott här hela livet) och det är svinkul! :D men velade mycket fram och tillbaka, tänkte gå mm, samhålls, turism eller lkab-linjen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 Gå estet-musik eller dö >:] ... eller nja :P Det är iaf en linje jag starkt rekommenderar till alla med musikintresse :] Grymt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 Jag ville gå estet, men sen kände jag att det inte funkar om man ska läsa vidare för då kanske man måste slösa massa tid på att läsa ikapp. Jag ska iallfall välja NV Matte/Data med något som kallas musikprofil. Ett instrument, spela i ensemble och lite sånt smått och gått. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 Ja, eftersom det är den här tiden då man får välja till gymnasium. Det började nu i januari och slutar 1 alt. 15 februari. Jag undrar om ni har sökt och om ni vill berätta vad ni sökte till för skola och linje. (: Själv valde jag: 1. NV-marinbiologi i Lysekil. Blir långt bort eftersom jag bor i norra Jämtland. 2. Åsbyggdens gymnasieskola, Djurvård. 3. Hjalmar strömmer, Samhälle. Vad valde ni? Lol, det är ju svintidigt. :/ Aja.. 1 och 2 låter lovande, men jag förstår inte hur du kan söka till samhällslinje. Jag är naturvetare så.. :P Jag ville gå estet, men sen kände jag att det inte funkar om man ska läsa vidare för då kanske man måste slösa massa tid på att läsa ikapp. Jag ska iallfall välja NV Matte/Data med något som kallas musikprofil. Ett instrument, spela i ensemble och lite sånt smått och gått. :)Bra kompromiss. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 Jag är inte så där jätte säker än men jag tror jag ska börja på CyberGymnasiet. Ska gå Grafisk Kommunikation(Media programmet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 (redigerat) Jag ville gå estet, men sen kände jag att det inte funkar om man ska läsa vidare för då kanske man måste slösa massa tid på att läsa ikapp. Jag ska iallfall välja NV Matte/Data med något som kallas musikprofil. Ett instrument, spela i ensemble och lite sånt smått och gått. :)Bra kompromiss. :) Marinbiolog i lysekil ska va rätt najs, känner en snubbe som gick det, sista 6 månaderna hade han praktik i Australien ^^ 1. Bygg, Lagmansgymnasiet Vara 2. Hotell och Restaurang - Restaurang, samma 3. Samhäll, samma Lämnade in lappen i fredag, och har redan ångrat mig >.< Ska nog ta Tekinik och IT ist för HR och Samhäll.. ^^ Redigerat 28 Januari 2008 av MightyMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 29 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 (redigerat) Ja, eftersom det är den här tiden då man får välja till gymnasium. Det började nu i januari och slutar 1 alt. 15 februari. Jag undrar om ni har sökt och om ni vill berätta vad ni sökte till för skola och linje. (: Själv valde jag: 1. NV-marinbiologi i Lysekil. Blir långt bort eftersom jag bor i norra Jämtland. 2. Åsbyggdens gymnasieskola, Djurvård. 3. Hjalmar strömmer, Samhälle. Vad valde ni? Lol, det är ju svintidigt. :/ Aja.. 1 och 2 låter lovande, men jag förstår inte hur du kan söka till samhällslinje. Jag är naturvetare så.. :P Den 15 April (ungefär) så är det de preliminära intagningsbeskedet (: Haha, men jag är inte speciellt sugen på att gå NV på det gymnasiumet. Jag har varit och kollat och det verkade inte vara så bra på just det gymnasiet. ^^'' Det jag helst skulle vilja gå är IT-Media men saken är den att det blir svårt med jobb senare och man måste plugga ikapp kärnämnena om man vill fortsätta upp på högskolan efteråt, speciellt nu när det är nya regler för högskolan. (Har jag hört) Redigerat 29 Januari 2008 av wildwolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 30 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2008 Sökte hotel & resturang på 2 ställen här i Götebörgggggg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 30 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2008 1 fordon 2 el och tek 3 bygg 4 industri Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2008 Ja, eftersom det är den här tiden då man får välja till gymnasium. Det började nu i januari och slutar 1 alt. 15 februari. Jag undrar om ni har sökt och om ni vill berätta vad ni sökte till för skola och linje. (: Själv valde jag: 1. NV-marinbiologi i Lysekil. Blir långt bort eftersom jag bor i norra Jämtland. 2. Åsbyggdens gymnasieskola, Djurvård. 3. Hjalmar strömmer, Samhälle. Vad valde ni? Lol, det är ju svintidigt. :/ Aja.. 1 och 2 låter lovande, men jag förstår inte hur du kan söka till samhällslinje. Jag är naturvetare så.. :P Dock så vet ju alla att Samhälle>Natur ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.