Hoppa till innehåll

De Släpper Ps4 För Tidigt


Mendooh
 Dela

Rekommendera inlägg

4-d finns inte riktigt, det bara kallas så, Men visst skulle det vara härligt o sitta i en stol som rör sig som man går och så. och det blåser vidare..

 

simpiz: du glömde musik.. :o

 

Men nej, det kommer ingen ps4-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 54
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Sluta klaga "Aircondition". Om det är klaga du tycker är roligt, så hör du defenitivt hemma i Xbox 360 forumet.

 

Och som någon redan sagt, så ful konsoll skulle sony inte få för sig att göra. Tycker ps1 är snyggare än den. varför skulle PS4 se ut så där? Inte ens snygga färgmixer.

Haha, var har jag klagat? Skulle vara skoj om du skulle kunna citera allt mitt klagande. Jaså, jag hör hemma där? *Host* Fanboyism *Host* Dessutom förstår väl vilket pucko som helst att bilden är fake.

 

Dom kommer inte att släppa Playstation4. Playstation3 har redan allt och varför vill dom ha en ny konsol?

Playstation3 har tillgång till; spel, film, bilder, PlaystationStore, Internet. Vad ska Playstation4 ha då?

;)

Bättre prestanda såklart?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hurray. Alla har köpt PS3 i onödan :medieval:

Onödan?? Bara för att en ny konsoll kommer ut så behöver ju inte den gamlare vara dåligare. Kanske om man är en sån som bara vill ha det bästa liksom. Tror inte att det kommer komma någon "ps4" iallafall..

 

Jag skulle tippa mer på någon slags "kusin" till ps3. Liksom tänk på det.

Ski ful bild btw. Någon borde skaffa sig lite mer fantasi om det ska bli trovärdigt :)

För det första så ska nog bilden vara lite mer svart och loggan ska inte vara en halv Ps2 logo. Som den ser ut som. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...