ggdover Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 Gta4 & farcry 2 tror jag på Hoppas på ett nytt cs till pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 (redigerat) COD 5 Redigerat 22 Februari 2008 av MustanGTR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 COD 5Hur resonerar du då? Det är ju "toppenutvecklarna" Treyarch som utvecklar spelet, inte Infinity Ward som gjorde Call of Duty 4: Modern Warfare. Dock samma utvecklare som gjorde Call of Duty 3, vilket säger ganska mycket. Att hoppas på ett nytt toppenspel är nog väldigt entusiastiskt. Men man får glädjas av att Infinity Ward kanske redan utvecklar 6:an i serien. I alla fall får de mer tid att göra ett bra spel till alla konsoler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kratos Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Grand theft auto och Rock Band ser ju jävligt bra ut, även Metal gear solid. Jag gissar på att GTA blir årets höjdare, med Rock Band hack i häl :P :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Grand theft auto och Rock Band ser ju jävligt bra ut, även Metal gear solid. Jag gissar på att GTA blir årets höjdare, med Rock Band hack i häl :P :P Metal Gear Solid till 360 är väl ännu bara ett rykte, eller? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 25 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 (redigerat) Tror ni GoW 2 har en chans ?? Dom siktar mycket på multiplayer denna gång. (de gillar jag som kör GoW dagligen nån time på multi). Btw: http://www.webhallen.com/prod.php?id=84549 Ps: Dom ändrar säkert realesen till 2009 nånting, just nu står det: 2008-11-28. And: http://www.youtube.com/watch?v=27vVUFbUD4Q Redigerat 26 Februari 2008 av Pavilion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Rockband och GTA 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Grand theft auto och Rock Band ser ju jävligt bra ut, även Metal gear solid. Jag gissar på att GTA blir årets höjdare, med Rock Band hack i häl :P :P Metal Gear Solid till 360 är väl ännu bara ett rykte, eller? :blink: Nej, det är redan dementerat att det DEFINITIVT är PS3-exklusivt, så jag fatatr inte varför de ryktena inte kan dö. >_>Men var i tråden står det att det måste vara årets 360-spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Grand theft auto och Rock Band ser ju jävligt bra ut, även Metal gear solid. Jag gissar på att GTA blir årets höjdare, med Rock Band hack i häl :P :P Metal Gear Solid till 360 är väl ännu bara ett rykte, eller? :blink: Nej, det är redan dementerat att det DEFINITIVT är PS3-exklusivt, så jag fatatr inte varför de ryktena inte kan dö. >_>Men var i tråden står det att det måste vara årets 360-spel? Ja, detta är ju 360-forumet, så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 COD 5Hur resonerar du då? Det är ju "toppenutvecklarna" Treyarch som utvecklar spelet, inte Infinity Ward som gjorde Call of Duty 4: Modern Warfare. Dock samma utvecklare som gjorde Call of Duty 3, vilket säger ganska mycket. Att hoppas på ett nytt toppenspel är nog väldigt entusiastiskt. Men man får glädjas av att Infinity Ward kanske redan utvecklar 6:an i serien. I alla fall får de mer tid att göra ett bra spel till alla konsoler. förlåt menade GTA IV *****! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Africa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Ofta ett sim spel för PS3 skulle slå så stort att det skulle bli GOTY 2008 ^^ LOL Och vad ska man äns göra i spelet? Leka Sims med djur?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.