Hoppa till innehåll

Förutser Du Till "spelet 2008" ?


GangsterTwist
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 96
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Kabby

Jo jag har grubblat över alla dom stora spelen 2008 har att komma med. Och jag tror att nåt spel kommer segra, och att en hel del blir besvikelser, Vilket tror ni kommer att segra var frågan.

jag tro det blir gears of war 2

 

Gears of War 2 KOMMER att bli försenat.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo jag har grubblat över alla dom stora spelen 2008 har att komma med. Och jag tror att nåt spel kommer segra, och att en hel del blir besvikelser, Vilket tror ni kommer att segra var frågan.

jag tro det blir gears of war 2

 

Jaså, varför då? Allt vi fått är en trailer som inte visar ett skit, och ett uttalande om att spelet ska komma i november med lite information om förbättringar.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo jag har grubblat över alla dom stora spelen 2008 har att komma med. Och jag tror att nåt spel kommer segra, och att en hel del blir besvikelser, Vilket tror ni kommer att segra var frågan.

jag tro det blir gears of war 2

 

Jaså, varför då? Allt vi fått är en trailer som inte visar ett skit, och ett uttalande om att spelet ska komma i november med lite information om förbättringar.

 

Enligt mig fick man en väldigt bra tydlig demonstration under "GDC 08 Press Conference (Announcement)"

Om förbättringar, informationen vet jag inte vad dom riktigt ska säga om endå.

Ganska tydligt vad som ska hända i GoW2 men hur är frågan.

Och dom har hållit på med GoW2 väldigt länge nu, och jag tror inte de försenars.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...