Hoppa till innehåll

Förutser Du Till "spelet 2008" ?


GangsterTwist
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 96
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Tänkte på ett annat, Guild Wars 2, om det kommer i år kanske det kan bli ganska stort.

Blir säkert ett helskönt spel om de behåller stilen från ettan. Dock tror jag inte att det kan slåss med World of Warcraft om tronen. Men tillsammans med Age of Conan: Hyborian Adventures och Warhammer: Age of Reckoning kan de nog få Blizzard att i alla fall släppa ett par svettdroppar.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej jag tror Blizzard kan hålla sig lungna på toppen, dom släpper "World of Warcraft Expansion - Wrath of the Lich King" och gissa hur hungria MMORPG spelare är på det.

Men de finns mycket negatift med Expansionsarna också.

 

Jag börjar tro att MGS4 kommer ta hem priserna.

Allt i hela spelet är "breath taking" och otroligt.

 

BTW : Menar inte bara Xbox 360 spel, dom har ju ingen "Internationel Forum" för alla, så jag lade in den på Xbox360. (Ni fattar va? vad bra)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej jag tror Blizzard kan hålla sig lungna på toppen, dom släpper "World of Warcraft Expansion - Wrath of the Lich King" och gissa hur hungria MMORPG spelare är på det.

Men de finns mycket negatift med Expansionsarna också.

 

Jag börjar tro att MGS4 kommer ta hem priserna.

Allt i hela spelet är "breath taking" och otroligt.

 

BTW : Menar inte bara Xbox 360 spel, dom har ju ingen "Internationel Forum" för alla, så jag lade in den på Xbox360. (Ni fattar va? vad bra)

Har du gått och blivit någon sorts PS3 fanboy nu eller vadå?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej jag tror Blizzard kan hålla sig lungna på toppen, dom släpper "World of Warcraft Expansion - Wrath of the Lich King" och gissa hur hungria MMORPG spelare är på det.

Men de finns mycket negatift med Expansionsarna också.

 

Jag börjar tro att MGS4 kommer ta hem priserna.

Allt i hela spelet är "breath taking" och otroligt.

 

BTW : Menar inte bara Xbox 360 spel, dom har ju ingen "Internationel Forum" för alla, så jag lade in den på Xbox360. (Ni fattar va? vad bra)

Har du gått och blivit någon sorts PS3 fanboy nu eller vadå?

 

Ehm ?, nej faktist inte.

Du måste studera lite nogrannare vad som innebör med uttrycket "Fanboy".

Jag respekterar Microsofts Xbox 360 och jag är hedrad över att få ha njutat av dom magiska spelen som kommit med.

Men jag har bestämt mig för att testa på Playstation 3 nu när den är ja en hel del billigare.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...