Gäst Sladdis Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Odet: Du är datornerd. ? Du kan iaf mycket i Dator-delen. Jag är nog inte speciellt känd. Möjligen lite här och var ^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Odet: Du är datornerd. ? Du kan iaf mycket i Dator-delen. Jag är nog inte speciellt känd. Möjligen lite här och var ^ jag har aldrig settt dig på forumet förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 (redigerat) många har sagt att jag är en av dom mest störande små skitarna på fuska.se <_< Redigerat 27 April 2008 av milliamfh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Odet: Du är datornerd. ? Du kan iaf mycket i Dator-delen. Jag är nog inte speciellt känd. Möjligen lite här och var ^ Jorå. Jag har sett dig ganska mycket här och var faktiskt och noterat att du har bra musiksmak och har en hel del vett i skallen ^^ milliamfh: Jag har då aldrig ens sett dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 (redigerat) popis i lekhörnan,allmänt och webbspel Redigerat 27 April 2008 av milliamfh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sladdis Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Odet: Du är datornerd. ? Du kan iaf mycket i Dator-delen. Jag är nog inte speciellt känd. Möjligen lite här och var ^ Jorå. Jag har sett dig ganska mycket här och var faktiskt och noterat att du har bra musiksmak och har en hel del vett i skallen ^^ milliamfh: Jag har då aldrig ens sett dig. :3 <3 Let's be kind rewind ;) Jag har också sett dig haha! Du har också bra musiksmak faktiskt. milliamfh: Störig, har sett dig, och har hört talas om nått noob som skrev ett megainlägg på tibia-delen(hatar tibia btw) om att han hackat..var det du? O.o Känner inte till dig alls..Men lär dig korrekt svenska med .!? Och tro inte att en 17 åring lyssnar på en 9åring. För det mesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 är inte 9 utan 11 och är jude j*vla nazist vän ;) hatar tibia det suger så det var inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Odet: Du är datornerd. ? Du kan iaf mycket i Dator-delen. Jag är nog inte speciellt känd. Möjligen lite här och var ^ Jorå. Jag har sett dig ganska mycket här och var faktiskt och noterat att du har bra musiksmak och har en hel del vett i skallen ^^ milliamfh: Jag har då aldrig ens sett dig. :3 <3 Let's be kind rewind ;) Jag har också sett dig haha! Du har också bra musiksmak faktiskt. milliamfh: Störig, har sett dig, och har hört talas om nått noob som skrev ett megainlägg på tibia-delen(hatar tibia btw) om att han hackat..var det du? O.o Känner inte till dig alls..Men lär dig korrekt svenska med .!? Och tro inte att en 17 åring lyssnar på en 9åring. För det mesta. En liten "intressant" detalj jag precis noterade, du reggade dig på min födelsedag (Y) vilket du nu mera kommer vara känd för hos mig x) ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozenmoon Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Jag är känd som den sarkastiska och irriterande medlemmen här. ...Tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Tänker inte dra ut på orden.. Langare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 (redigerat) horulfs toffelfabrik men det var ju iofs typ 2-3-4 år sen nu =< Redigerat 27 April 2008 av Slasktratt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chany Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Tror inte att jag är så känd här :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.