Hoppa till innehåll

Är Du "scarred"?


360Xbox
 Dela

Rekommendera inlägg

jag har ett knäppt ärr på näsbenet . det var en snubbe som skulle köra baseboll med sitt hemmagjorda -kantiga - basebollträ ! jag stod bakom .. & BOOOM ! så spruuuuta det blod i hela källaren (?) jag fick åka till sjukhuset & tro det eller ej ; TEJPA näsan ! helt skumm historia .. :)

sen har jag f*n inte skadat mig nått mer ;) lr typ småskråmor , & en nagel som vart helt avslagen , det va pain ! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 50
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Har ett mitt på skallen (under håret dock :P) efter att jag var på dagis och nån jävel slängde upp en boll i lysröret, så gallret trillade ner i skallen på mig :P

Sen har jag 3 små ärr i fejset efter att jag har kliat sönder några vattkoppor när jag var typ 2 år.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ett i mitt vänstra ögonbryn från när jag var liten och ramla..

Ett på min högra fot från när jag var liten och skulle operera nåt på min fot.

Ett på mitt pekfinger på vänster hand från när jag slog sönder en bilruta och det skärdes.

Ett på min högra stortå från när en kille smällde igen en dörr på den så att nageln åkte av.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Sladdis

Öh..

Jag har blindtarmsoperations-ärr

En stort ärr under ögonbrynet efter att det spruckit en gång.

Ett stort ärr i låret när jag på något sätt fastnade i en vass metallsak och man kunde se in i muskeln och så. Läskigt.

3cm långt ärr på knät efter att jag på dagis jagade en tjej i shorts, ramlade och gled rätt på grus på knät. Gjorde halvont.

Ett jack i huvudet efter att en kompis tand fastnade där när jag reste mig upp snabbt rätt under honom ^^

Ett till jack efter att jag satt och hamrade spik i trä i 4-årsåldern då jag fick hammaren rätt uppe på huvudet. blödde lite halvt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har ett ärr på högerhandled efter att jag råkade komma åt med vinkelkapen när jag hade min praktik, har ett ärr på vänsterhandled efter att ha bränt mig på avgaslimpan på M/S Transpulps huvudmaskin (också på min praktik).

 

Ett par ärr i underläppen efter att ha snubblat och slagit tänderna igenom (3 ggr). Två ärr i skallen som är gråhåriga efter att ha slagit mig, en gång när jag koliderade med en bil på min cykel. Det andra har jag fått när jag trillade ner från vinden.

 

Har ett ärr på vaden frän när jag gick med benet mot en kniv som låg på en stol, skar ett 7 cm långt snitt kvärs över vaden som va ca 2 cm djupt som djupast. Sen har jag en hel del mindre brän och stick sår från att ha jobbat.

 

Soad_token

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Sladdis

Jo just det. Min kusin ville ha uppmärksamhet när han var 3 år vid middagen, ställde sig på stolen, tappade balansen och bet rätt igenom tungan ^^ Man kunde pierca den lille fluffen :) Han e 13 nu ;p ärret syns inte..men det blödde som f*n haha! ;x

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har ett ärr på kinden... Nån kastade en vass sten där när jag gick i 3:an, så drog jag loss sårskorpan. Så nu har jag ett ärr där. Också ett på högerfoten. Jag hade ett jävulskt skavsår där förut, så när jag cyklade fastnade jag med skosnöret i kedjan, skon flög av och jag skrapade foten i marken. (Inga sockar hade jag >_<) Så då blev skavsåret till en rejäl sårskorpa, och självklart drog jag loss den också. Det var när jag var 11 tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...