laynus Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Skrivet 22 Augusti 2008 (redigerat) jag går i franska:P EDIT:Inte franska längre har gått till engelska gruppen! Redigerat 2 Februari 2009 av datornord Citera
Rullis Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Skrivet 23 Augusti 2008 Börjar japanska nu när skolan börjar ;d Aww, lyllo!D; I love japanska!! Bara o välja när du börjar gymnasiet! :D Citera
Sweet Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Skrivet 27 Augusti 2008 Börjar japanska nu när skolan börjar ;d Aww, lyllo!D; I love japanska!! Det är en tjej i min klass som älskar japanska, men det blir oftast för några som väljer det, så det blir ingen kurs. Själv hade jag spanska i grundskolan, hade en värdelös lärare som knappt kunde svenska så jag tog håltimme på varje spanska lektion :) Citera
xpliT Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Skrivet 27 Augusti 2008 SVAS, svenska som andra språk. Närå, tyska här. Drygt som f*n.. Citera
Desu2 Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Skrivet 27 Augusti 2008 Jag lär mig språket för att tyda vad fjortisar skriver så att det går att förstå skiten bättre. Alltså, j*vla trams. Citera
Raptomex Skrivet 29 Augusti 2008 Rapport Skrivet 29 Augusti 2008 Jag har försökt Japanska, men gav upp andra dagen. Återgick till Tyska. Citera
Rullis Skrivet 1 September 2008 Rapport Skrivet 1 September 2008 Dårå? Japanska är ju inge svårt. Man behöver inte änns lära sig grammatiken i det ._. Citera
Chainsawkitten Skrivet 1 September 2008 Rapport Skrivet 1 September 2008 Dårå? Japanska är ju inge svårt. Man behöver inte änns lära sig grammatiken i det ._. Sen har man tre olika alfabet att blanda ihop =) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.