laynus Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 (redigerat) jag går i franska:P EDIT:Inte franska längre har gått till engelska gruppen! Redigerat 2 Februari 2009 av datornord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 Franska här också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Spanska steg 3. "Yey" :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Börjar japanska nu när skolan börjar ;d Aww, lyllo!D; I love japanska!! Bara o välja när du börjar gymnasiet! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 Franska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweet Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Börjar japanska nu när skolan börjar ;d Aww, lyllo!D; I love japanska!! Det är en tjej i min klass som älskar japanska, men det blir oftast för några som väljer det, så det blir ingen kurs. Själv hade jag spanska i grundskolan, hade en värdelös lärare som knappt kunde svenska så jag tog håltimme på varje spanska lektion :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 SVAS, svenska som andra språk. Närå, tyska här. Drygt som f*n.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu2 Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Jag lär mig språket för att tyda vad fjortisar skriver så att det går att förstå skiten bättre. Alltså, j*vla trams. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 29 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2008 Jag har försökt Japanska, men gav upp andra dagen. Återgick till Tyska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 September 2008 Rapport Dela Skrivet 1 September 2008 Dårå? Japanska är ju inge svårt. Man behöver inte änns lära sig grammatiken i det ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 1 September 2008 Rapport Dela Skrivet 1 September 2008 Dårå? Japanska är ju inge svårt. Man behöver inte änns lära sig grammatiken i det ._. Sen har man tre olika alfabet att blanda ihop =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 Läser tyska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.