wildwolf Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Jag är sjukt stolt över mina betyg :3 Hade MVG i alla ämnen utom, Teknik, Musik, Tyska, Idrott och slöjd (alla praktiska ämnen ._.) där jag hade VG (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 6 MVG och en del VG. Tror jag fick typ 250 poäng nöjd med tanke på att jag inte gjort någon läxa under hela högstadiet i princip ^^. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 (redigerat) fick i år VG i matte, samhällskunskap, religion, historia, geografi, HK, idrott, fysik, kemi resten G (förlorade mitt Vg i spanska) Redigerat 14 Juni 2008 av Mazik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 MVG i Engelska G i Teknik, Bild och Slöjd Resten VG Så dj*vla sur på min träslöjdslärare, han sa att om jag hann klart med min kniv skulle jag få VG, gjorde klart min kniv men fick G -.-" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
muqq Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Knappt godkänd i slöjd och SO. .__. Annars är det bara VG och uppåt. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MursCruento Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 (redigerat) Såhär stod det på mitt slutbetyg: Bild VG Engelska VG Hem- och konsumentkunskap G Idrott och hälsa VG Matematik G Morderna språk, elevens val ///// Morderna språk, språkval ///// Modersmål ///// Musik G Naturorienterande ämnen ///// Biologi G Fysik G Kemi G Samhällorienterande ämnen ///// Geografi G Historia VG Religionskunskap VG Samhällskunskap G Slöjd VG Svenska G Svenska som andra språk ///// Teckenspråk ///// Teknik G I 8:an så sa även min syslöjdslärare att jag skulle få VG hos henne men veckan efter det gav hon mig ändå bara ett G på Terminsbetyget... Redigerat 19 Juni 2008 av MursCruento Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petrogasm Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Idrott MVG Svenska MVG Biologi:MVG Samhällskunskap:MVG Geografi:MVG Musik:MVG Fysik:VG Kemi:VG Teknik:VG Bild:VG Spanska:VG Religon:VG Histora:VG Hemkunskap:VG Engelska:VG Matte:VG Slöjd:G HATAR SLÖJD! XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Får inte ricktigt betyg i min skola men i prinsip så e jag en speciel elev som e jätte bra på allt utom att skriva saker och slöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 gått klart 1an på gymnasiet nu. Tyska steg 3: MVG Engelska A: MVG Naturkunskap A: MVG Svenska A: MVG Datorkunskap: MVG Filosofi A: MVG Kommunikation: MVG Idrott & Hälsa A: VG Matematik A: VG Kommer få betyg i Desktopp någon gång under sommaren. Meritvärde atm: 18.57 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pefsin Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 mitt slutbetyg: 295 poäng pallar inte skriva alla :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Azzeus Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Slutbetyg: Bild: MVG (skulle fått vg egentligen men hon var snäll :o) Engelska: MVG Hem- och konsumentskap: G Idrott och hälsa: VG Matematik: VG Moderna språk, språkval Spanska: VG Musik: MVG Biologi: G Fysik: VG Kemi: VG Geografi: VG Historia: VG Religionskunskap: MVG Samhällskunskap: VG Slöjd: VG (den senila tanten sa att jag skulle få MVG <_< ) Svenska: VG (han var också rätt snäll :o) Teknik: G 250 p (- HK) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 VG i Bild, Slöjd samt Idrott. MVG i resten. 315 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.