wildwolf Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Skrivet 13 Juni 2008 Jag är sjukt stolt över mina betyg :3 Hade MVG i alla ämnen utom, Teknik, Musik, Tyska, Idrott och slöjd (alla praktiska ämnen ._.) där jag hade VG (: Citera
TheUnnamed Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Skrivet 13 Juni 2008 6 MVG och en del VG. Tror jag fick typ 250 poäng nöjd med tanke på att jag inte gjort någon läxa under hela högstadiet i princip ^^. Citera
Lander Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Skrivet 14 Juni 2008 (redigerat) fick i år VG i matte, samhällskunskap, religion, historia, geografi, HK, idrott, fysik, kemi resten G (förlorade mitt Vg i spanska) Redigerat 14 Juni 2008 av Mazik Citera
purjo Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Skrivet 14 Juni 2008 MVG i Engelska G i Teknik, Bild och Slöjd Resten VG Så dj*vla sur på min träslöjdslärare, han sa att om jag hann klart med min kniv skulle jag få VG, gjorde klart min kniv men fick G -.-" Citera
muqq Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Skrivet 14 Juni 2008 Knappt godkänd i slöjd och SO. .__. Annars är det bara VG och uppåt. :) Citera
MursCruento Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Skrivet 19 Juni 2008 (redigerat) Såhär stod det på mitt slutbetyg: Bild VG Engelska VG Hem- och konsumentkunskap G Idrott och hälsa VG Matematik G Morderna språk, elevens val ///// Morderna språk, språkval ///// Modersmål ///// Musik G Naturorienterande ämnen ///// Biologi G Fysik G Kemi G Samhällorienterande ämnen ///// Geografi G Historia VG Religionskunskap VG Samhällskunskap G Slöjd VG Svenska G Svenska som andra språk ///// Teckenspråk ///// Teknik G I 8:an så sa även min syslöjdslärare att jag skulle få VG hos henne men veckan efter det gav hon mig ändå bara ett G på Terminsbetyget... Redigerat 19 Juni 2008 av MursCruento Citera
Petrogasm Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Skrivet 23 Juni 2008 Idrott MVG Svenska MVG Biologi:MVG Samhällskunskap:MVG Geografi:MVG Musik:MVG Fysik:VG Kemi:VG Teknik:VG Bild:VG Spanska:VG Religon:VG Histora:VG Hemkunskap:VG Engelska:VG Matte:VG Slöjd:G HATAR SLÖJD! XD Citera
knipan64 Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Skrivet 23 Juni 2008 Får inte ricktigt betyg i min skola men i prinsip så e jag en speciel elev som e jätte bra på allt utom att skriva saker och slöjd Citera
Symptom Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Skrivet 24 Juni 2008 gått klart 1an på gymnasiet nu. Tyska steg 3: MVG Engelska A: MVG Naturkunskap A: MVG Svenska A: MVG Datorkunskap: MVG Filosofi A: MVG Kommunikation: MVG Idrott & Hälsa A: VG Matematik A: VG Kommer få betyg i Desktopp någon gång under sommaren. Meritvärde atm: 18.57 Citera
Pefsin Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Skrivet 24 Juni 2008 mitt slutbetyg: 295 poäng pallar inte skriva alla :P Citera
Azzeus Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Skrivet 25 Juni 2008 Slutbetyg: Bild: MVG (skulle fått vg egentligen men hon var snäll :o) Engelska: MVG Hem- och konsumentskap: G Idrott och hälsa: VG Matematik: VG Moderna språk, språkval Spanska: VG Musik: MVG Biologi: G Fysik: VG Kemi: VG Geografi: VG Historia: VG Religionskunskap: MVG Samhällskunskap: VG Slöjd: VG (den senila tanten sa att jag skulle få MVG <_< ) Svenska: VG (han var också rätt snäll :o) Teknik: G 250 p (- HK) :) Citera
Chainsawkitten Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Skrivet 26 Juni 2008 VG i Bild, Slöjd samt Idrott. MVG i resten. 315 Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.