Friday Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 305p 13 mvg resten vg Such a waste Om man vill bli något annat än bilmekaniker/byggarbetare, så är det inte waste.. Dessutom så har man nog mycket större chans till jobb med 300 poäng än med 200. Byggarbetare tjänar bra och vem f*n vill vara nån j*vla kontorsnisse och sitta o slava så håll käften Riktigt moget inlägg imo. Dessutom är det nog bättre att ha 300 poäng än att ha 200, inte sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 305p 13 mvg resten vg Such a waste Om man vill bli något annat än bilmekaniker/byggarbetare, så är det inte waste.. Dessutom så har man nog mycket större chans till jobb med 300 poäng än med 200. Byggarbetare tjänar bra och vem f*n vill vara nån j*vla kontorsnisse och sitta o slava så håll käften Har man intresse för det så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 305p 13 mvg resten vg Such a waste Om man vill bli något annat än bilmekaniker/byggarbetare, så är det inte waste.. Dessutom så har man nog mycket större chans till jobb med 300 poäng än med 200. Byggarbetare tjänar bra och vem f*n vill vara nån j*vla kontorsnisse och sitta o slava så håll käften Har man intresse för det så? Ingen har intresse för jobb. Punkt slut.Visst, man kan gilla sitt jobb, men inte f*n taggar man jobbet. Man gör det för att försörja sin familj/sig själv som man dock aldrig har tid att träffa. Jag tror inte P12or hör hemma i denna tråd.Tur för oss då att inga p12or är här? Eller har du hittat någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 Blev 200P. Gymnasiet jag ska in på hade 180 som preliminärt och de sa att det brukar höjas med 10-15 så jag kommer nog in :) annars är andravalet helt godkänt som låg på 170p preliminärt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 305p 13 mvg resten vg Such a waste Varför skulle det vara det? Livet är mer än bara läxor och slav i skolan, även fast ni må tycka att skolan är det viktigaste i världen så är det värdare att leva livet medan man livet, imorgon kan vara din sista dag. Haha, du är rolig du. Du ska inte tro att man behöver vara "slav i skolan" och plugga 5 timmar om dagen på sin fritid för att få 300 poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 Fyfan va dryg person du är, tror att du har rätt på allt. j*vla fetto gå ut istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 (redigerat) hejsan trollet :) Mina betyg.. Bild - G Engelska - G Hem- och konsumentkunskap - G Idrott och hälsa - G Matematik - G Moderna språk, elevens val - //////// Moderna språk, språkval Spanska - G Modersmål - //////// Musik - G Naturorienterande ämnen - //////// Biologi - G Fysik - G Kemi - G Samhällsorienterande ämnen - G Geografi - //////// Historia - //////// Religionkunskap - //////// Sammhällskunskap - //////// Slöjd - G Svenska - G Svenska som andraspråk - //////// Teckenspråk - //////// Teknik - G ----------- Jag fick alltså G i alla ämnen :) Redigerat 12 Juni 2009 av UOne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 Svenska - MVG Matematik - VG Engelska - MVG De fyra SO-Ämnena - MVG Teknik - G (Usch) Fysik - VG Kemi - G (Var sjuk under de två veckorna då vi höll på med Kemi T_T så j*vla surt att ha sänkt sig bara för familjen hade en sjukdomsepidemi typ lol) Biologi - MVG Idrott och hälsa - MVG Hem- och konsumentkunskap - VG (Inga MVG i åttan fastän jag låg på den nivån också D:) Slöjd, textil - G (YEEEEEEEEEEEEEES! /iTrade till trä och metall i höst) Moderna Språk, elevens val, Spanska - VG(För att jag flummar runt och inte gör något, "Jag vet inte om du ens kan hälsa, så det blir ett VG nu.") Moderna Språk, språkval, Franska - MVG Musik - G, (från förra terminen , Han satte inte VG på någon i åttan, men sa att jag + 4 till redan låg på VG/MVG nivå) Bild - VG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 Livet är mer än bara läxor och slav i skolan, även fast ni må tycka att skolan är det viktigaste i världen så är det värdare att leva livet medan man livet, imorgon kan vara din sista dag. :_ Och vem f*n sa att man inte lever livet om man har 300 poäng? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 Fyfan va dryg person du är, tror att du har rätt på allt. j*vla fetto gå ut iställetÄr du ett troll, eller bara en idiot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 305p 13 mvg resten vg Such a waste Varför skulle det vara det? Livet är mer än bara läxor och slav i skolan, även fast ni må tycka att skolan är det viktigaste i världen så är det värdare att leva livet medan man livet, imorgon kan vara din sista dag. Hahaha, ja så kan man ju se det. Men sen när man går där när man är 30, har lån upp över öronen, får inget jobb på grund av halvkassa omdömen och bor i någon liten pissig lägenhet med hjälp av pengar man får av föräldrarna, det är ju inte riktigt att leva livet kanske. Det måste självklart inte bli så, men kanske. Jag garderar mig, och detta utan att offra min fritid, jag lever fortfarande livet till fullo. Men jag fattar hur du tänker. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 VG i Musik, Bild, Franska och NO. Resten får ni själva gissa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.