CeZ Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 G i allt och 2 VG. Skiter fullständigt i skolan och betygen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst krook205 Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 VG i engelska o G i allt annat. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 G i allt och 2 VG. Skiter fullständigt i skolan och betygen. Cool du är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 G i allt och 2 VG. Skiter fullständigt i skolan och betygen.När du säger så är det som om att säga att du skiter i ditt liv och din framtid. Bra för dig :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 3 VG och resten G. Inte nöjd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 G i allt och 2 VG. Skiter fullständigt i skolan och betygen. "Jag skiter inte i skolan, men jag satsar inte på den heller" Har väl typ samma som dig Cooliz. Pallar verkligen inte plugga :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Bah, 1 poäng ifrån MVG på NO-provet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Jag fick faktiskt ett starkt VG i svenskan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 11 mvg o resten vg utan att direkt anstränga mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Har MVG i de kurser jag har avslutat, vilka är Naturkunskap A, Matte A och Datorkunskap A. men så har man bara gott en termin på gymnasiet också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 G i allt och 2 VG. Skiter fullständigt i skolan och betygen. "Jag skiter inte i skolan, men jag satsar inte på den heller" Har väl typ samma som dig Cooliz. Pallar verkligen inte plugga :D Okey, bara eran framtid vi snackar om, men aja. McDonalds here we come! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 G i allt och 2 VG. Skiter fullständigt i skolan och betygen. "Jag skiter inte i skolan, men jag satsar inte på den heller" Har väl typ samma som dig Cooliz. Pallar verkligen inte plugga :D Okey, bara eran framtid vi snackar om, men aja. McDonalds here we come! Jag är inget underbarn, jag har samma som cooliz. Och jag försöker verkligen(?) -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.