Gäst EDOBEM Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 Är inte teknik oxå NO? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 Är inte teknik oxå NO?Nej :P.De Naturorienterade ämnerna är som tidigare nämts: Fysik, Biologi och Kemi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 (redigerat) wall of textMVG i svenska? No offence, men din svensklärare bör vara riktigt kass. Redigerat 28 Maj 2008 av SunEspeon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 De har ju inte riktiga betyg ännu. För övrigt så är Svenska-lektionerna i 7:an asenkla. Allt vi får göra är att läsa böcker 24/7. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 28 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 Ja som Garone sa, Svenska lektionerna Skit-Enkla i sjuan men det blir nog värre i 8:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chany Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 Går bara i sjuan, så jag har inga betyg än. Men skulle nog ha haft IG eller G i dom flesta ämnen :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 Jag tror jag får jävligt skumma betyg när jag börjar åttan. Nåt IG, en del G, en del VG, och nåt MVG. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 Jag går bara i fyran men jag tror att mina betyg skulle se ut så här Geografi: MVG Matematik: MVG Svenska: MVG Musik: MVG Bild: IG Slöjd: G Hemkunskap: vet ej. Ha´r inte det än men jag kanske får VG Gympa: VG Engelska: MVG No: VG Ja något åt det hållet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tewhaten Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 mmmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebastiannielse Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 (redigerat) Fick i alla fall skitbetyg.... EXTREMT dåliga betyg altså.... http://www.sebn.1.vg/bilder/papperskorgsbetyg.gif Det är dessutom ett gammalt papper. Ska få ett nytt nu i juni-juli efter avslutningen, med de betyg jag fått detta året. Mitt snitt är HELKASS altså, typ 15,80 eller nått. Redigerat 7 Juni 2008 av sebastiannielse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Du fick ju VG och MVG på alla, vilket är asbra. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Haha, gj grabben! Lägga ut personnr ink. 4 sista siffrorna på internet (Y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.