Lander Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Alla MVG första året på NV. Håller tummarna för nästa. :)Samma här. På båda punkterna. :DKlassen jag går i har dock en matteprofil, men det är en NV-klass. gj :) några planer på vad ni ska göra efter gymnasiet? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Alla MVG första året på NV. Håller tummarna för nästa. :) Samma här. På båda punkterna. :D Klassen jag går i har dock en matteprofil, men det är en NV-klass. gj :) några planer på vad ni ska göra efter gymnasiet? Läkare kanske? Haha överraskande eller hur. :P Inte funderat jättemycket på det. Jag kan tänka mig att vara författare, rockstjärna eller företags-VD annars. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Jag hade 175 poäng om jag inte minns fel, vilket är alla g och 3 VG. Jag är nöjd för jag kom på linjen jag ville. Till mitt försvar så var skolan inte så bra. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Jag ska nog fortsätta läsa matte på universitet och eventuellt doktorera senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Jag ska nog fortsätta läsa matte på universitet och eventuellt doktorera senare.Du är begåvad kak'a. Själv klarade jag knappt Matte B, nu blir det ett helt år Matte C så kommer bli tufft med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Jag hade 175 poäng om jag inte minns fel, vilket är alla g och 3 VG. Jag är nöjd för jag kom på linjen jag ville. Till mitt försvar så var skolan inte så bra. :)haha, flahult :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
max95 Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 som åttans bety innan sommaren tog jag hem två mvg och resten vg. mvg i musik och bild ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 25 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2010 Jag hade 175 poäng om jag inte minns fel, vilket är alla g och 3 VG. Jag är nöjd för jag kom på linjen jag ville. Till mitt försvar så var skolan inte så bra. :)haha, flahult :D ^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 26 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2010 gick ut med 18.1 i meritvärde, 20.6 med alla meritpoäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 24 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2011 Kan ta och bumpa denna tråd lite Engelska G Hem- och konsumentkunskap G Idrott och hälsa VG Matematik G Moderna språk, språkval, Spanska G Biologi G Fysik *** Historia G Samhällskunskap G Slöjd G Svenska G Meritvärde 105 Betygen från början av 8an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 24 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2011 (redigerat) Svenska VG Engelska MVG Matte VG (ska vara mer aktiv på genomgångar för MVG) Tyska VG (mer aktiv på genomgångar för MVG) Biologi MVG Fysik VG (gissa vad för MVG?) Kemi VG (japp samma här för MVG) Slöjd G (förvånadsvärt, inte gjort ett dugg) Idrott och Hälsa G Hem- och konsument kunskap VG Teknik VG Musik G/VG (kommer inte ihåg vilket och jag vet inte vart mina betygspapper är) Geografi G (mer aktiv på genomgångar för VG :() Samhällskunskap VG Historia VG Religion VG Kan lägga till att jag är VÄLDIGT nöjd med mina betyg, för jag lägger inte mycket tid av min fritid till skolan på prov och läxor, etc. Redigerat 24 Mars 2011 av Infinite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 25 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2011 Fick mina första betyg i julas, 230 poäng. Matematik - VG Biologi - VG Teknik - VG Kemi - VG Fysik - VG Religion - VG Samhällskunskap - VG Historia - VG Geografi - VG Språk (franska) - VG Svenska - VG Engelska - MVG Bild - VG Idrott - G Slöjd (textil) - G Hem- och konsumentkunskap - G Observera att vi inte läser musik i åttan på vår skitskola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.