Mezox Skrivet 15 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2012 Jag fick VG i kurserna eftersom jag visste att jag hade dem som U. Det var inte som att jag la till det i efterhand :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 15 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2012 Jahaja, jag förstod aldrig det där systemet. :P Varför du valde att läsa så mycket utökat övergår i så fall mitt förstånd. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 15 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2012 Bild - VG Hemkunskap - VG Idrott - VG Biologi - VG Fysik - VG Kemi - VG Textilslöjd - VG Teknik - VG Engelska - MVG Matematik - MVG Franska - MVG Musik - MVG Geografi - MVG Historia - MVG Religionskunskap - MVG Samhällskunskap - MVG Svenska - MVG tl;dc: 285 poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 15 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2012 Det är väl 16 ämnen man läser, som blir 320?Jag läser 15.I nian blir det teknik och bild också och så slutar jag med hemkunskapen, så då blir det 16, men då har jag betyg i 17 ämnen. Juicelol, vilken årskurs går du i? Borde inte du gå i åttan och ha den nya betygsskalan? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 15 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2012 Jahaja, jag förstod aldrig det där systemet. :P Varför du valde att läsa så mycket utökat övergår i så fall mitt förstånd. ;)Egentligen så läste jag inte så mycket extra om man räknar bort matten, och det skulle vara dumt om jag hade låtit matten hindra mig från att läsa roliga ämnen som Psykologi eller ämnen som ger meritpoäng som Engelska C. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 15 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2012 Men snälla Layton, vi har samexisterat på sidan i mer än 4 år nu, och du har inte hört att jag går en årskurs över majoriteten av min årskull? Det är liksom inget nytt. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 15 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2012 Men snälla Layton, vi har samexisterat på sidan i mer än 4 år nu, och du har inte hört att jag går en årskurs över majoriteten av min årskull? Det är liksom inget nytt. :)4 år?!Herregud vad länge jag har stått ut med denna sida. Hursomhelst. Ja. Hej :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 15 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2012 Bild - VG Hemkunskap - VG Idrott - G Biologi - G Fysik - G Kemi - G Textilslöjd - G Teknik - VG Engelska - MVG Matematik - VG Tyska - VG Musik - VG Geografi - VG Historia - VG Religionskunskap - G Samhällskunskap - G Svenska - VG Gick från 190 poäng i vintras till 225 i slutbetyg :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 16 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2012 Bild: D Biologi: D Engelska: C Fysik: E Geografi: C Hemkunskap: E Historia: C Idrott och Hälsa: D Kemi: D Matematik: C Musik: D Religionskunskap: D Samhällskunskap: D Slöjd: E Svenska: D Teknik: C Tyska: D En bra bit bättre än förra terminen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2012 (redigerat) Straight VG. För lat för att jobba upp till MVG. ._. Redigerat 16 Juni 2012 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2012 Idag fick de som sökt till högskola reda på resultatet. Hur gick det för er? Själv kom jag in på mitt enda val, Datateknisk Systemutveckling på Högskolan Väst i Trollhättan. Jag hade 17 poäng och 14.40 var lägsta som kom in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 13 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2012 (redigerat) Äntligen fått alla resultat för första året på Chalmers, ingen tenta failad det känns skönt. :) Sammanfattat: 2 st 4:or 3 st 3:or 3:a motsvarar G, 4:a motsvarar VG och 5:a motsvarar MVG. Redigerat 13 Juli 2012 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.