HUHEUEHEUEHUH Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 (redigerat) Jaja, men en sida måste du ha lite roliga saker också. Alla forum med REP är otroligt töntiga, ett forum med medlemar som smörar och tror att dom är nånting. Och en sak till Zwailon..Ja om det nu är du där bakom avatarern. Jag vet inte men...Har jag förolämpat dig? Få se, sak bara kolla mina inläg.. hm hm hm, kan ej hitta något. Ojda sorry, om du blir ledsen över att jag postade en smiley så ursäkta. Redigerat 9 Juli 2008 av Kinaputt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 (redigerat) Det finns säkert ett antal forum med REP system. Fuska.se är inte ett av dom, och det är jag förbaskat glad över också. Och en sak till, ska vi skicka ett PM till dig? Och vad skriver du då? Hej, jo jag är Zwailon :lol: Det ändrar ju ens misstankar... Redigerat 9 Juli 2008 av Kinaputt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Jaja, men en sida måste du ha lite roliga saker också. Alla forum med REP är otroligt töntiga, ett forum med medlemar som smörar och tror att dom är nånting. Och en sak till Zwailon..Ja om det nu är du där bakom avatarern. Jag vet inte men...Har jag förolämpat dig? Få se, sak bara kolla mina inläg.. hm hm hm, kan ej hitta något. Ojda sorry, om du blir ledsen över att jag postade en smiley så ursäkta. Hiveworkshop använder rep system, och de är 100% seriösa och det funkar bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Med REP system kommer det bli kaos , direkt . P10 kommer att undra varför dom inte får någon rank , det är ju för att ingen ger dom ! Sen kommer dom klaga här i fuska.se forumet så att det blir nåt man aldrig sett manken till. Så nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 (redigerat) ~edit~ Redigerat 10 Juli 2008 av Kinaputt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Är det dendär skiten man röstar? Om det är det så är det bättre med FuskaRank även om man postar inlägg bara för "FR". Ha kvar det vi har nu och ändra INTE om! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 ja? och det kommer ändå missbrukas. Admin kommer inte hinna med allt och liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Läs första inlägget innan du gör bort dig. Vadå röstar? Reputation-system fungerar i princip som ranksystemet vi har nu. Den stora, bra skillnaden är att istället för att man går upp i rank när man skriver så får de andra medlemmarna ge en plus i rank när de tycker att man skriver något vettigt. Om man bara har + och man kan inte göra på sig själv. Då är det bra. Men inte om det är + och - , det kommer missbrukas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 rep trading >_> nej behåll rank man kan inte fuska med det. spam bestraffas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 (redigerat) dålig ide. förstår inte varför du ens vill ha nåt slax ranksystem där du kan vara jättehögt upp i listan. du tror ju såklart att du kommer få 200000 rep för ditt skaparinlägg i denna tråden för att det är du som "kommit på iden" bättre att skrota ett sådant system helt än att försöka införa nåt nytt som bara kommer betyda buggar. förstår inte varför man ska få "poäng" och liknande för att skriva bra inlägg eller inlägg överhuvudtaget, detta är väl inget spel i skrivande eller? om man är ute efter nåt sånt kan man väl ställa upp i nån uppsatsskrivandetävling i skolan och vinna en cykel eller en biobiljett, det är väl mycket mer frestande att skryta med det än att kunna säga "Mamma jag har flest inlägg på fuska.se och då får jag mycke repppppppp visst e jag cool köp glass åt mig nu" Redigerat 20 Juli 2008 av Slasktratt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 (redigerat) Många forum använder sig nu förtiden av en funktion som gör att man antingen kan ge ett inlägg tummen upp eller tummen ner men man kan även trycka på en stop knapp som stämplar posten som spam så man inte behöver se inlägget. Detta funkar bra där jag sett det, vet inte om det är samma som det här REP systemet men det är mitt förslag. Redigerat 21 Juli 2008 av Selene Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Många forum använder sig nu förtiden av en funktion som gör att man antingen kan ge ett inlägg tummen upp eller tummen ner men man kan även trycka på en stop knapp som stämplar posten som spam så man inte behöver se inlägget. Detta funkar bra där jag sett det, vet inte om det är samma som det här REP systemet men det är mitt förslag.Som på youtube. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.