Soadavatten Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Inte för att jag tycker det utan för att det är den läskigaste jag sett oCh inte särskilt läskigt men Bröderna Grimm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 55_66 Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Den hetter House of vax eller The House Of Vax, det är en läskig person som gör vax dockor av människor Ja, den är riktigt läskig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Den hetter House of vax eller The House Of Vax, det är en läskig person som gör vax dockor av människor Ja, den är riktigt läskig. Den med Paris Hilton? =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Den hetter House of vax eller The House Of Vax, det är en läskig person som gör vax dockor av människor Ja, den är riktigt läskig. Den med Paris Hilton? =D Ja Paris Hilton är med i den, Själv älskar jag skräckfilmen Amatyville Of Horror. Den är lite små läskig ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Den läskigaste filmen jag sett är nog 30 days and nights, skit äcklig och blodig.Läskigast? Äcklig. Äckligaste filmen någonsin för mig är 28 dagar senare, kräkte f*n efter skiten. Läskigt är Dead Silence, som jag tidigare har nämnt. Lida är även den en småläskig film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xallie Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Rec är ganska bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Den läskigaste filmen jag sett är nog 30 days and nights, skit äcklig och blodig.Läskigast? Äcklig. Äckligaste filmen någonsin för mig är 28 dagar senare, kräkte f*n efter skiten. Läskigt är Dead Silence, som jag tidigare har nämnt. Lida är även den en småläskig film. Kolla in uppföljaren då. (A) Äckligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 såg nån sjukt läskig film nyss med några polare , vet inte vad den heter den låg på en killes dator men den var typ en spansk skräckis när dem typ var instänga i ett höghus för det var ett virus där som dem inte ville släppa ut och då var det vissa "vanliga" där i början, sjukt läskigt, det överfördes när dom typ bet dem sjukt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Finns faktiskt ingen riktigt läskig som jag sett iallafall.. MEn den där med Dockan som lever är rätt bra iallafall. Fast dock så hatar jag en grej som brukar vara med i alla skräckfilmer, när det typ är helt mörkt sen ser man ett fejs och ett j*vla skrik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Finns faktiskt ingen riktigt läskig som jag sett iallafall.. MEn den där med Dockan som lever är rätt bra iallafall. Fast dock så hatar jag en grej som brukar vara med i alla skräckfilmer, när det typ är helt mörkt sen ser man ett fejs och ett j*vla skrik. Menar du Dead Silence eller Chucky? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 CHucky var det ja :P Har 1 tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Speed of Chucky ): Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.