iCUbe Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 28 veckor senare elr vad en heter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 The Hills Have Eyes 2 :P Fast inte så j*vla läskig för mig :P Ibland är den rolig också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 The Ring är ju inte direkt läskig :P Satt f*n och garvade mig igenom hela filmen när den gick på tv förut xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hector Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 The Ring är ju inte direkt läskig :P Satt f*n och garvade mig igenom hela filmen när den gick på tv förut xD håller med! samma här xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morre92 Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 THE RING är den läskigaste filmen jag har sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 27 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Rec är riktigt bra. Älskar när skräckfilmer som spelas in som en dokumäntär eller vad man ska kalla det. http://www.moviebox.se/film/trailer/rec/ Om det är den läskigaste vet jag inte. håller med om att REC är bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Rec är riktigt bra. Älskar när skräckfilmer som spelas in som en dokumäntär eller vad man ska kalla det. http://www.moviebox.se/film/trailer/rec/ Om det är den läskigaste vet jag inte. håller med om att REC är bra! Kan intyga på den jag också. Slutet sitter man ju nästan och ropar "SPRING DÅ FÖR f*n!!!". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saphone Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 "I know what you did last summer", "I still know what you did last summer" och "I'll always know what you did last summer" e alla jävligt bra, dock inte så läskiga. Man hoppar väl till lite då och då, men... Exorcisten är rejält underskattad, inte ens läskig, dålig på alla sätt och vis. SAW-filmerna är bra, men inte så läskiga. Lida också, fast jag hann inte se hela på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
runrun143 Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Jag har inte kollat på skräck endasen jag avr 6 år (kolla på nån skitläskig film) då slutadte jag kolla på skräck Brr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saphone Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Jag har inte kollat på skräck endasen jag avr 6 år (kolla på nån skitläskig film) då slutadte jag kolla på skräck Brr :blink: Skojar du? Såg nån brutal skräckfilm när jag var 6 år, det var då jag började med skräck xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HardRock Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Det finns många läskiga filmer som jag har sett. Men jag kan säga några av de. The Texas Chainsaw Massacre The Beggining, Wrong Turn 1 och 2, The Hills Have Eyes 1 och två. Och många fler. Jag är ett skräckfan, så om du vill ha tips om fler filmer, så skicka mig ett PM. //HardRock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Vet inte! Gillar bara några skräckfilmer som cloverfield och då är väl den min favvo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.