Hoppa till innehåll

En Pojke Snor Bröd


360Xbox

Rekommendera inlägg

Gäst ihabba123

Ehhmmm ..... sorligt.... Men jag har några bevis som tyder på att bilderna är fake.

 

 

1. Varför la dom ett täcke under armen? det är ju ett straff eller hur?

2. 4 personer inkl. bilföraren+fotografen, och står omkring honom och tittar på, och hjälper till att bryta HANS ARM.

3 Tror ni verkligen att alla 4 personerna+ bilföraren och fotografen skulle bryta hans arm?

4.Varför står dom där ingenkligen det behövs en eller två personer för att bryta en 4årings arm.

5. Varför fotograferar dom?

6.Vad är det för kablar som hänger där och här?

7. Kanske är dom i en studio.

 

 

 

Här är mina bevis på att det är fake.

 

Om det inte är fake då vill jag döda dom med min mick. :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 252
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

1. Varför la dom ett täcke under armen? det är ju ett straff eller hur?

2. 4 personer inkl. bilföraren+fotografen, och står omkring honom och tittar på, och hjälper till att bryta HANS ARM.

3 Tror ni verkligen att alla 4 personerna+ bilföraren och fotografen skulle bryta hans arm?

4.Varför står dom där ingenkligen det behövs en eller två personer för att bryta en 4årings arm.

5. Varför fotograferar dom?

6.Vad är det för kablar som hänger där och här?

7. Kanske är dom i en studio.

1. För att armen inte helt skulle krossas till små bitar, kanske.

2. Jaha?

3. Ja varför inte? Hur kan fotografen hjälpa till om det är han som tar korten.

4. Va?

5. För att dokumentera kanske, vad vet jag.

6. Kan ju vara kablar till vad som helst..

7. Det där var inget bevis, utan en teori.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det här kunde lika väl kunnat vara en film. Det stora problemet är att dem skyller allt på Islam också. Jag vill att ni läser den här meningen noga och fattar det jag försöker säga eftersom jag har sagt det är 7 gånger nu: Även om det här inte är en filminspelning betyder det inte att dem gjorde det här för att det står i Koranen att dem ska skära av handen av den som stulit, FÖR om dem nu skulle göra det som står i Koranen har dem förmodligen fattat att det här barnet är för littet för att straffas så här, enligt Koranen ska inte småbarn straffas på det på det här sättet, om dem ska straffa småbarn för nåt sånt här kan dem slå han/hon tala med han/hon men att straffa så här är fel enligt Koranen och förmodligen landets regler.

 

RHCP, för att dokumentera? Låter det inte lite idiotiskt att gå med på att filma när dem kör över handen på ett barn? Det skulle bara förvärra landets rykte ännu mer. Dessa människor är inte idioter.

 

Om det här hade varit sant hade det nog varit större än bara Youtube. (Nej, det kom inte på mellanösterns media heller).

 

Som ni säkert (borde) har fattat nu så har det här inget med religion att göra. Och ni som skyller på Islam borde också tänka på att dem här människorna kunde lika väl vara kristna eller ateister eller nåt annat eftersom det finns fortfarande ganska många kristna (kanske inte lika många ateister men chansen finns) i mellanöstern.

Redigerat av ArsenalGeek
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

C.a 70% iranier är muslimer.

30% är antingen ateister eller kristna..

 

Bilderna är amatör tagna och inte från någon j*vla studio, det ni får se är livet..

Det händer värre saker i andra länder.. t.ex kvinnor och barn blir våldtagna och mördade..

Dom äter människor..

 

Det är inget som en förälder skulle göra, detta måste vara någon slags muslim-grupp eller annat som

vill straffa detta barn.

 

Dock verkar jag lite misstänksam då barnet verkar inte ett dugg ledsen att han snodde det "brödet"..

 

Och en annan sak, sluta kalla iranier idioter, eller sjuka j*vlar..

Den som är en idiot eller sjuk jävel är du som påstår en massa skit..

Detta hade med islam och göra för det står i "description-baren" i youtube..

 

l2read eller l2gtfo..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

C.a 70% iranier är muslimer.

30% är antingen ateister eller kristna..

Källa tack, tvivlar starkt på det med tanke på att Iran är en islamistisk republik.

 

RHCP, för att dokumentera? Låter det inte lite idiotiskt att gå med på att filma när dem kör över handen på ett barn? Det skulle bara förvärra landets rykte ännu mer. Dessa människor är inte idioter.

De skiter fullständigt i deras rykte, de har kärnvapen och shaira lagar, klart de gör det för att b.la. dokumentera. Eftersom att de har sahira lagar så är det helt enkelt meningen att det ska gå till såhär.

 

Annars bör ni i stort sett lyssna på ArsenalGeek, han är den enda riktiga muslim som följer islam påriktigt som jag vet om.

 

7. Det där var inget bevis, utan en teori.
Precis, och en jävligt dum teori dessutom, jag menar vafan en studio? Knappast. Redigerat av Ubuntu
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När islamisterna får makten leder det till sånt där. I Iran och Saudiarabien mm har islamisterna makten, vilket leder till att man följer sharialagarna om barbariska straff och förtryck av alla mänskliga rättigheter som vi tar för givna. Nu har islamisterna tagit kontrollen över vissa delar av Somalia och man började genast stena trettonåriga flickor, se http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3673417.ab

 

Nä religion är skit. Det som kännetecknar religiösa är brist på humor och fullkomlig avsaknad av självdistans och förnuft. Vad finns det för bevis för att Gud eller Allah har skapat universum? Det kan väl lika gärna vara Zeus eller Tor. Eller vad är det för kränkande med en skämtteckning som föreställer Mohamed. Tecknaren ska dödas, anser en majoritet av islamisterna. Herregud, för en teckning!!!

 

PÅ GATA I KABUL – en kort pjäs av Jonas Gardell

 

(Två män på en gata i Kabul)

 

MAN 1: Vad ska vi göra idag?

MAN 2: Kan vi inte stena en kvinna?

MAN 1: Det gjorde vi ju igår, lovad vare Allah.

MAN 2: Kan vi inte hänga en bög då?

MAN 1: Det gjorde vi ju också igår, och i förrgår. Vi har slut på bögar, lovad vare Allah.

MAN 2: Men nåt kan vi väl hitta på?

 

(Skäggig man in från vänster)

 

MAN 3: Har ni hört, grabbar! De har gjort Muhammed till en rondellhund!

MAN 1: Vardå?

MAN 3: I Sverige!

MAN 1: Nä nu j*vlar!

MAN 2: Sverige? Är det ett land?

MAN 3: Ja, det ligger i alperna. Du vet klockor och choklad.

MAN 2: O, vad upprörd jag blir, lovad vare Allah,

MAN 1: Jag med, jag känner att jag måste bränna nånting.

MAN 3: Jag med! Jag med! Lovad vare Allah!

MAN 1: Är det nån som har en svensk flagga?

MAN 2: Kan inte din fru sy en?

MAN 1: Henne stenade vi ju!

MAN 2: Nån liten fjolla då?

MAN 1: De är hängda.

MAN 2: Äsch, jag sa ju att vi inte skulle hänga den där sista bögen. Vem ska nu sy våra flaggor?

MAN 3: Ja, jag är så religiöst kränkt att jag kan sy en själv.

MAN 1: Kan du? Grabbar, häng honom, han måste va bög!

MAN 3: Aaarggh!

MAN 1: Såja, lovad vare Allah!

MAN 2: Här har vi hittat en flagga, ståtligt grön och gul!

MAN 1: Jippi, här ska brännas!

MAN 3: Grabbar, är det förresten nån som vet vad en rondellhund är?

MAN 1: Inte en aning, men bränn flaggan nån gång för h*lvete, lovad vare Allah.

 

(Den öländska flaggan brinner. Rättvisa är skipad. Där fick det dumma landet. Nu återstår bara en terrorattack mot Schweiz så är saken ur världen.)

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När islamisterna får makten leder det till sånt där. I Iran och Saudiarabien mm har islamisterna makten, vilket leder till att man följer sharialagarna om barbariska straff och förtryck av alla mänskliga rättigheter som vi tar för givna. Nu har islamisterna tagit kontrollen över vissa delar av Somalia och man började genast stena trettonåriga flickor, se http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3673417.ab

 

Nä religion är skit. Det som kännetecknar religiösa är brist på humor och fullkomlig avsaknad av självdistans och förnuft. Vad finns det för bevis för att Gud eller Allah har skapat universum? Det kan väl lika gärna vara Zeus eller Tor. Eller vad är det för kränkande med en skämtteckning som föreställer Mohamed. Tecknaren ska dödas, anser en majoritet av islamisterna. Herregud, för en teckning!!!

 

PÅ GATA I KABUL – en kort pjäs av Jonas Gardell

 

(Två män på en gata i Kabul)

 

MAN 1: Vad ska vi göra idag?

MAN 2: Kan vi inte stena en kvinna?

MAN 1: Det gjorde vi ju igår, lovad vare Allah.

MAN 2: Kan vi inte hänga en bög då?

MAN 1: Det gjorde vi ju också igår, och i förrgår. Vi har slut på bögar, lovad vare Allah.

MAN 2: Men nåt kan vi väl hitta på?

 

(Skäggig man in från vänster)

 

MAN 3: Har ni hört, grabbar! De har gjort Muhammed till en rondellhund!

MAN 1: Vardå?

MAN 3: I Sverige!

MAN 1: Nä nu j*vlar!

MAN 2: Sverige? Är det ett land?

MAN 3: Ja, det ligger i alperna. Du vet klockor och choklad.

MAN 2: O, vad upprörd jag blir, lovad vare Allah,

MAN 1: Jag med, jag känner att jag måste bränna nånting.

MAN 3: Jag med! Jag med! Lovad vare Allah!

MAN 1: Är det nån som har en svensk flagga?

MAN 2: Kan inte din fru sy en?

MAN 1: Henne stenade vi ju!

MAN 2: Nån liten fjolla då?

MAN 1: De är hängda.

MAN 2: Äsch, jag sa ju att vi inte skulle hänga den där sista bögen. Vem ska nu sy våra flaggor?

MAN 3: Ja, jag är så religiöst kränkt att jag kan sy en själv.

MAN 1: Kan du? Grabbar, häng honom, han måste va bög!

MAN 3: Aaarggh!

MAN 1: Såja, lovad vare Allah!

MAN 2: Här har vi hittat en flagga, ståtligt grön och gul!

MAN 1: Jippi, här ska brännas!

MAN 3: Grabbar, är det förresten nån som vet vad en rondellhund är?

MAN 1: Inte en aning, men bränn flaggan nån gång för h*lvete, lovad vare Allah.

 

(Den öländska flaggan brinner. Rättvisa är skipad. Där fick det dumma landet. Nu återstår bara en terrorattack mot Schweiz så är saken ur världen.)

 

Men seriöst, visst då kan vi lika gärna rita din mamma naken och lägga upp på nätet? Ja, vi gillar profet Muhammed mycket mer än vad du gillar dina föräldrar och vi älskar Gud mer än något annat? Men du verkar ha nåt emot det tydligen. Det här bevisar bara er okunnighet. Här är en pjäs av mig..

 

PÅ GATA I LONDON

 

MAN1: Jag är uttråckad, ska vi skjuta ner nån arab?

MAN2: Jag har en ännu bättre idé vi går till drottningen och övertalar henne att skicka en trupp till Afghanistan.

MAN1: Jaaa.. Hoppas vi får hänga med och skjuta dem sen säger vi till alla där hemma att dem försökte bomba oss.

 

(Fet man som kommer ut från MCDonalds)

MAN3: Jag hänger med sen kan vi sprida ännu mer falsk propaganda när vi kommer tillbaka.

 

 

(När dem kommer fram i Afghanistan)

MAN2: Vi går och våldtar en kvinna och dödar några barn.

MAN3: Bra, sen säger vi att hon försökte döda oss med en kniv.

 

(Kommer fram till en kvinna och blir attackerad bakifrån)

MAN1: När vi kommer tillbaka till England säger vi att dem försökte bomba oss när vi tänkte rädda den här kvinnan och barnet.

 

Ja, ni ser nog vad jag menar.

 

Och vet du vad, ja, jag anser att tecknaren borde straffas. Och det är inte bara han som borde det. Förra året när jag hade Islam i SO så sa min fröken att jag skulle rita Muhammed. Tror du verkligen jag lät någon rita? NEJ! Jag skällde ut läraren och sa att jag skulle prata med rektorn, vet ni vad läraren sa till mig? "Det finns ändå ingen muslim i klassen"..

 

Såna som du betraktas vara blinda i våra länder, ni tror att vi går omkring och skriker och misshandlar varandra, men vet du, jag vågar gå omkring klockan tre på natten i Egypten ensam men i Sverige vågar jag inte ens vara ute till tio på kvällen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 

 

Ja, vi gillar profet Muhammed mycket mer än vad du gillar dina föräldrar och vi älskar Gud mer än något annat?

 

Hur kan du älska någon du inte ens känner så mycket? Det är inte ens säkert att han existerar. Samma sak gäller Allah.

Visst finns det många fördomar och felaktig fakta om islam men du måste väl medge att stenandet av en 13-årig flicka för att hon rapporterade våldtäckt är fel? 'Pjäsen' som snubben ovanför dig var inte direkt seriös och jag hoppas att din inte var det heller. (Isåfall har du fått en väldigt fel syn på vad som händer.) Ditt mål verkar vara att visa hur fredligt och lyckligt det är i islamstyrda länder, men ändå håller du med om att tecknaren borde straffats? Du nämnde aldrig vad du tyckte om sharia lagarna heller.

 

jag vågar gå omkring klockan tre på natten i Egypten ensam men i Sverige vågar jag inte ens vara ute till tio på kvällen.

 

Islam är väl bara huvudreligion i Egypten?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

@Ubuntu: jag sa cirka, inget jag är säker på..

 

 

 

 

När islamisterna får makten leder det till sånt där. I Iran och Saudiarabien mm har islamisterna makten, vilket leder till att man följer sharialagarna om barbariska straff och förtryck av alla mänskliga rättigheter som vi tar för givna. Nu har islamisterna tagit kontrollen över vissa delar av Somalia och man började genast stena trettonåriga flickor, se http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3673417.ab

 

Nä religion är skit. Det som kännetecknar religiösa är brist på humor och fullkomlig avsaknad av självdistans och förnuft. Vad finns det för bevis för att Gud eller Allah har skapat universum? Det kan väl lika gärna vara Zeus eller Tor. Eller vad är det för kränkande med en skämtteckning som föreställer Mohamed. Tecknaren ska dödas, anser en majoritet av islamisterna. Herregud, för en teckning!!!

 

PÅ GATA I KABUL – en kort pjäs av Jonas Gardell

 

(Två män på en gata i Kabul)

 

MAN 1: Vad ska vi göra idag?

MAN 2: Kan vi inte stena en kvinna?

MAN 1: Det gjorde vi ju igår, lovad vare Allah.

MAN 2: Kan vi inte hänga en bög då?

MAN 1: Det gjorde vi ju också igår, och i förrgår. Vi har slut på bögar, lovad vare Allah.

MAN 2: Men nåt kan vi väl hitta på?

 

(Skäggig man in från vänster)

 

MAN 3: Har ni hört, grabbar! De har gjort Muhammed till en rondellhund!

MAN 1: Vardå?

MAN 3: I Sverige!

MAN 1: Nä nu j*vlar!

MAN 2: Sverige? Är det ett land?

MAN 3: Ja, det ligger i alperna. Du vet klockor och choklad.

MAN 2: O, vad upprörd jag blir, lovad vare Allah,

MAN 1: Jag med, jag känner att jag måste bränna nånting.

MAN 3: Jag med! Jag med! Lovad vare Allah!

MAN 1: Är det nån som har en svensk flagga?

MAN 2: Kan inte din fru sy en?

MAN 1: Henne stenade vi ju!

MAN 2: Nån liten fjolla då?

MAN 1: De är hängda.

MAN 2: Äsch, jag sa ju att vi inte skulle hänga den där sista bögen. Vem ska nu sy våra flaggor?

MAN 3: Ja, jag är så religiöst kränkt att jag kan sy en själv.

MAN 1: Kan du? Grabbar, häng honom, han måste va bög!

MAN 3: Aaarggh!

MAN 1: Såja, lovad vare Allah!

MAN 2: Här har vi hittat en flagga, ståtligt grön och gul!

MAN 1: Jippi, här ska brännas!

MAN 3: Grabbar, är det förresten nån som vet vad en rondellhund är?

MAN 1: Inte en aning, men bränn flaggan nån gång för h*lvete, lovad vare Allah.

 

(Den öländska flaggan brinner. Rättvisa är skipad. Där fick det dumma landet. Nu återstår bara en terrorattack mot Schweiz så är saken ur världen.)

HAHAHA :D

Fyfan vad jag gillar dig!

Vill du bli skjuten av en pistol i gatan, undrar jag.

För det är exact det du kommer bli om du säger en massa skit som inte har ett dugg med det och göra..

(Inte av mig men någon kan se detta och bli jävligt arg..)

 

Där fick det dumma landet?

Dumt land?

Men va i h*lvete snackar du om?!

Finns massa andra länder där folk hackar sönder folk eller matar grisar med dom..

 

Och åter igen, vill du se en pjäs? Okey du ska få se en pjäs..

 

Hagamanen: Tja

Englasmördare: Nämen tjenare!

Hagamanen: Vad ska du göra idag?

Englasmördare: Döda en stackars unge och käka pizza, själv?

Hagamanen: Nej jag ska bara gå och våldta stackars flickor och kvinnor i en mörk gränd.

Englasmördare: Ja det låter kult..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

@Ubuntu: jag sa cirka, inget jag är säker på..

Precis, du skrev cirka eftersom att du snackar skit hela j*vla tiden. Du vet helt inte vad du snackar om, ta reda på en källjävel för i h*lvete innan du kommer med massa idiotiska påståenden som du inte ens vet om de stämmer eller ej.

 

Och vet du vad, ja, jag anser att tecknaren borde straffas. Och det är inte bara han som borde det. Förra året när jag hade Islam i SO så sa min fröken att jag skulle rita Muhammed. Tror du verkligen jag lät någon rita? NEJ! Jag skällde ut läraren och sa att jag skulle prata med rektorn, vet ni vad läraren sa till mig? "Det finns ändå ingen muslim i klassen"..

Jasså, ska han straffas för att han ritade en bild av Muhammed när det inte ens står någon j*vla starns alls i din koran att man inte får göra det? Det finns yttrandefrihet och man kan helt enkelt inte anpassa sig efter varenda j*vla religion, och det är en j*vla tur det, för tänk om vi behövt anpassa oss till islam. Är det någon som är blind så måste det f*n vara du.

 

 

Såna som du betraktas vara blinda i våra länder, ni tror att vi går omkring och skriker och misshandlar varandra, men vet du, jag vågar gå omkring klockan tre på natten i Egypten ensam men i Sverige vågar jag inte ens vara ute till tio på kvällen.
Och ni stenar och hänger varandra. Och vad f*n har Egypten med saken att göra? Vi pratar om islam och det är bara huvudreligionen i Egypten, det har inte något alls med det att göra j*vla rasistsvin.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...