Vitdom Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Skrivet 10 Juni 2008 Någon som kan tipsa om ett roligt spel? Jag gillar kluriga online multiplayer spel(utan bottar), simulatorer och hi-tech spel. Citera
Apex Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Skrivet 10 Juni 2008 Vet inte om detta spel stämmer in på vad du gillar men The elder scrolls IV Oblivion är grymt kul. Citera
Vitdom Skrivet 10 Juni 2008 Författare Rapport Skrivet 10 Juni 2008 Inga av förslagen är kluriga, simulator eller hi-tech spel. Gillar typ inget annat just nu. Citera
Garone Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Skrivet 10 Juni 2008 Jag skulle kunna säga Age of Conan, det kan ju tänkas som en simulator på långt håll. Annars tipsar jag om God of War till PS2. Citera
ThaNooB Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Skrivet 10 Juni 2008 Counter-Strike 1.6 Det är ju ganska klurigt att träffa i huvudet... xD (not, om man e pro som jag :P ) Citera
Gäst Totorio Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Skrivet 11 Juni 2008 C&C kanes wrath är riktigt kul. det är lite klurigt ingefär som AoE Citera
Vitdom Skrivet 11 Juni 2008 Författare Rapport Skrivet 11 Juni 2008 C&C kanes wrath är riktigt kul. det är lite klurigt ingefär som AoEJo jag håller med! C&C spelen är bra. Men om man gör som mig, sitter och spelar och försöker bli bra och bara förlorar hela tiden utan att förbättras. Då blir det inte så roligt efter ett tag. :( Citera
Firecracker Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Skrivet 11 Juni 2008 C&C kanes wrath är riktigt kul. det är lite klurigt ingefär som AoEJo jag håller med! C&C spelen är bra. Men om man gör som mig, sitter och spelar och försöker bli bra och bara förlorar hela tiden utan att förbättras. Då blir det inte så roligt efter ett tag. :( Hehe, känner igen mig i den beskrivningen. ;) Citera
bazti Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Skrivet 11 Juni 2008 Wurm Det är klurigt och är en simulator Citera
WASD Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Skrivet 11 Juni 2008 Armadillo Run Jag tror det är ungefär vad du letar efter, man kan ladda ner demo gratis på deras hemsida http://www.armadillorun.com/ http://www.armadillorun.com/demo/Armadillo..._Demo_1_0_5.exe Citera
YthaN Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Skrivet 22 Juni 2008 Age of Conan Hyborian Adventures ! Du fastnar direkt :o Ps: bättre än WoW Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.