Vitdom Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Någon som kan tipsa om ett roligt spel? Jag gillar kluriga online multiplayer spel(utan bottar), simulatorer och hi-tech spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 wow :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Vet inte om detta spel stämmer in på vad du gillar men The elder scrolls IV Oblivion är grymt kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 10 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Inga av förslagen är kluriga, simulator eller hi-tech spel. Gillar typ inget annat just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Jag skulle kunna säga Age of Conan, det kan ju tänkas som en simulator på långt håll. Annars tipsar jag om God of War till PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Counter-Strike 1.6 Det är ju ganska klurigt att träffa i huvudet... xD (not, om man e pro som jag :P ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 C&C kanes wrath är riktigt kul. det är lite klurigt ingefär som AoE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 11 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 C&C kanes wrath är riktigt kul. det är lite klurigt ingefär som AoEJo jag håller med! C&C spelen är bra. Men om man gör som mig, sitter och spelar och försöker bli bra och bara förlorar hela tiden utan att förbättras. Då blir det inte så roligt efter ett tag. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 C&C kanes wrath är riktigt kul. det är lite klurigt ingefär som AoEJo jag håller med! C&C spelen är bra. Men om man gör som mig, sitter och spelar och försöker bli bra och bara förlorar hela tiden utan att förbättras. Då blir det inte så roligt efter ett tag. :( Hehe, känner igen mig i den beskrivningen. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Wurm Det är klurigt och är en simulator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Armadillo Run Jag tror det är ungefär vad du letar efter, man kan ladda ner demo gratis på deras hemsida http://www.armadillorun.com/ http://www.armadillorun.com/demo/Armadillo..._Demo_1_0_5.exe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YthaN Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Age of Conan Hyborian Adventures ! Du fastnar direkt :o Ps: bättre än WoW Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.