eeewwhh Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Var själv en liten människa när det var fuskarna.nu, men kommer ihåg det så bra. Jag var säkert liiite jävlig som alla små är nuförtiden, men förhoppningsvis inte jättejobbigt. Jag gjorde jävligt fula signaturer, det kommer jag ihåg, och någon var det som uppmuntrade mig även att de var sjukt fula (vilket jag självklart inte tyckte då). Kan det varit Ytterman? Nja, kanske. Någon sån cool människa iallafall.Kanske det är nåt du ska testa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Åldergräns saknar jag -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Åldergräns saknar jag -.-Wut? Har väl aldrig vart åldersgräns på fuska? Inte ens fuskarna, om jag inte minns fel? Eller menar du 15års-gränsen det var på 15+ forumet förut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Åldergräns saknar jag -.-Wut? Har väl aldrig vart åldersgräns på fuska? Inte ens fuskarna, om jag inte minns fel? Eller menar du 15års-gränsen det var på 15+ forumet förut? Yepp , exakt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 nej, han menar åldergränsen på fuska tror jag. fast det har aldrig funnits någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Jo, förut behövde man vara över 13eller vad det var... Annars skickade dom mail till föräldrarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Jo, förut behövde man vara över 13eller vad det var... Annars skickade dom mail till föräldrarna... Nope, har aldrig funnits något sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Men det skulle vara bra om det fanns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Jo, förut behövde man vara över 13eller vad det var... Annars skickade dom mail till föräldrarna... jag har funnits på fuska längre än vad du tror :rolleyes: Och det skulle bara bli massa "fusk" då. Man kan ju lika gärna skriva in en annans e-mailadress -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Lite roligare folk , minre serriöst ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Lite roligare folk , minre serriöst ;)Holler typ med! eller mycket folk är skoj^^Men när jag var ny var det kul ^^ 2004! haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Lite roligare folk , minre serriöst ;)Ja, men då finns ju alla p12's här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.