yoadee Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Kan länka till massa hemsidor. Du crackar ju inte själv när du använder ett program, det är ju samma sak som att säga att man crackar själv när man använder en hemsida. Det är programmet som gör jobbet och inte du, så då crackar man inte själv. Men visst skickar lite sidor via pm då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeWho Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Kan länka till massa hemsidor. Du crackar ju inte själv när du använder ett program, det är ju samma sak som att säga att man crackar själv när man använder en hemsida. Det är programmet som gör jobbet och inte du, så då crackar man inte själv. Men visst skickar lite sidor via pm då.Lycka till med att dekryptera en MD5a själv. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Tycker det är ganska onödigt och rent av barnsligt att hålla på att sabba för andra på internet. Jag antar att risken finns att de försöker hacka fuska.se, så ett tips är att ha olika lösenord på alla sidor man är medlem på och även account på diverse spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Tycker det är ganska onödigt och rent av barnsligt att hålla på att sabba för andra på internet. Jag antar att risken finns att de försöker hacka fuska.se, så ett tips är att ha olika lösenord på alla sidor man är medlem på och även account på diverse spel.Kan bara bli svårt att komma ihåg alla, jag har typ 5 olika lösenord som jag använder på sidor, men ett av lösen orden ändrar jag väldigt lite i så det är ändå lätt att komma ihåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 det är synd att det blev hackat. har en användare där jag glömt lösenordet på ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 (redigerat) Det finns många sidor som crackar md5 hashar. En Rainbow table är väldigt bra att ha, och jo visst kan man cracka själv, men helt onödigt när det finns program och sidor till det.Du använder ju program för att cracka själv :_ Kan du länka till en sådan hemsida? Har nämnligen bara sett hemsidor som "crackar" en MD5 som de känner igen. Så svårt var de, många "hackers" (vill själv kalla det för datorkunniga) använder sig utav milw0rm för att cracka, då det är en väldigt stor site med massvis exploits etc. Ska du cracka genom C&A t.ex. tar det bra längre tid än att cracka genom milw0rm, det enda tillgängliga, snabba crack-programmet är Jkain som är Java-baserat. Alla andra program bruteforcar lösenord genom att testa sig fram genom många olika kombinationer som är specifierade så som användaren vill att programmet ska arbeta. Vilket ger en massvis onödiga minuter/timmar/dygn för att få fram det rätta lösenordet. Redigerat 11 Augusti 2008 av kimen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Det finns många sidor som crackar md5 hashar. En Rainbow table är väldigt bra att ha, och jo visst kan man cracka själv, men helt onödigt när det finns program och sidor till det. Du använder ju program för att cracka själv :_ Kan du länka till en sådan hemsida? Har nämnligen bara sett hemsidor som "crackar" en MD5 som de känner igen. http://milw0rm.com/cracker/insert.php Så svårt var de, många "hackers" (vill själv kalla det för datorkunniga) använder sig utav milw0rm för att cracka, då det är en väldigt stor site med massvis exploits etc. Ska du cracka genom C&A t.ex. tar det bra längre tid än att cracka genom milw0rm, det enda tillgängliga, snabba crack-programmet är Jkain som är Java-baserat. Alla andra program bruteforcar lösenord genom att testa sig fram genom många olika kombinationer som är specifierade så som användaren vill att programmet ska arbeta. Vilket ger en massvis onödiga minuter/timmar/dygn för att få fram det rätta lösenordet. Det där är ingen hemsida som crackar, det där är en hemsida som letar igenom databasen efter den där hashen och finns den där så får du hashen. Snälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 tur att man är inne på fuska.se istälet för fuska.nu... fuska.se är lätt bättre :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Trodde det var fuska. se först lol men det e ju dåligt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 (redigerat) Kimen, jag rekommenderar att du tar bort den länken, finns risk för att få varning, det var därför jag pmade lewho sidorna. *raderat* Redigerat 10 Augusti 2008 av Nafrali Tog bort en bit av texten då det va svar på ett inlägg som jag tog bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Varför trår du att det är flashback.info? Jag är själv medlem på fuska.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 Varför trår du att det är flashback.info? Jag är själv medlem på fuska.nu Om du går bakåt några sidor så märker du att någon sa att dom delade runt passwordsi flashback forum + att dom snackade om att hacka sidan.. Behöver du video-bevis när dom gör det eller? Det är bara dumt gjort att hacka fuska.nu. Men nu får jag nog byta lösenord på allting för jag tror fuska.se blir hackat så småning om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.